جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
شورایاران، محله‌دار محله خود هستند

به گزارش شهرداری نیوز، مرتضی طلایی - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها در جلسه دبیران شورایاری های محلات 26 گانه شمال تهران که با حضور مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی ده گانه منطقه در سالن اجتماعات منطقه یک برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وظایف شورایاران و مدیران محلات در امتداد و مکمل یکدیگر است و برابر آئین نامه نه کسی در امنای محله می تواند مدیر محله را نفی کند و مدیر محله نیز نمی‌تواند امنای محله را نفی کند بلکه امنای محله نقش شورای اسلامی و مدیر محله نقش شهردار تهران را در محله عهده دار هستند.

 

وی تصریح کرد: اهداف اصلی و جایگاه و تراز شورایاری و مدیریت محله آن است که بتواند به نمایندگی امنا برای حل مشکلات محله بازوی اجرایی قوی باشد و در راستای تحقق شعار شهرداری که تبدیل آن از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی است موثر واقع شوند. 

طلایی خاطرنشان کرد: ماموریت شورایاران، مدیریت محله، سرای محله، هیات امنا و...امتداد کار مساجد، هیات های مذهبی ، بسیج و آموزش و پرورش و توجه به اخلاق، رفتار، هویت دینی ، مذهبی و... است. 

مجتبی یزدانی - شهردار منطقه یک نیز با اشاره به طرح عدالت محوری در محلات خاطرنشان کرد: تمام سعی مجموعه این است که در هر محله یک مجموعه ورزشی، فرهنگی ، میوه و تره بار، بوستان و زمین چمن مصنوعی را ایجاد نماید تا سرانه های خدماتی در محلات شمال تهران عادلانه توزیع شود. 

وی گفت: تا پایان سال در هر نا حیه یک سوله بحران و یک محل اسکان کارگری نیز احداث می شود. 

یزدانی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با سازمان آتش نشانی در نظر داریم ایستگاه های موجود در منطقه را افزایش دهیم که 5 ایستگاه داشتیم، 2 ایستگاه افزوده شد و با احداث 2 ایستگاه دیگر هر حادثه ای که در سطح منطقه رخ دهد، طبق کارشناسی سازمان آتش نشانی زیر4 دقیقه امداد رسانی خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: