جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
سلاح‌های عراقی داعش مقابل النصره

فارس: مهمترین تحولات سیاسی و میدانی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان استفاده داعش از سلاح‌های به غنیمت گرفته شده در عراق برای مقابله با النصره، ورود پناهجویان عراقی به سوریه و انتقال خانواده‌های عراقی داعش از ریف حسکه به عراق دانست.

تحولات میدانی

ورود پناهجویان عراقی به سوریه/انتقال خانواده‌های عراقی داعش از ریف حسکه

درحالی که پناهجویان عراقی مجبور شده‌اند، از بیم حملات داعش موصل را به قصد الشدادی ترک کنند، از سوی دیگر داعش اقدام به انتقال خانواده‌های خود از ریف حسکه به عراق کرده است.

افزایش بیم بازگشت تروریست‌ها به اروپا/ارقام، غرب را به وحشت انداخته

بیم بازگشت عناصر مسلح تروریستی فعال در سوریه به اروپا، خواب را از چشمان کشورهای غربی ربوده است، به ویژه آنکه در این خصوص آمار و ارقام وحشتناکی نیز در اختیار این کشورها قرار دارد.

پیام‌های انتخابات ریاست جمهوری سوریه؛ یکپارچگی نظام و مردم

انتخابات ریاست جمهوری سوریه پیام‌های بسیاری را در خود داشت که یکی از مهمترین این پیام‌ها تاکید بر یکپارچگی نظام و مردم این کشور بود.

ارتش سوریه کنترل 2 تپه در ریف شمالی لاذقیه را در دست گرفت

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، کنترل 2 تپه در ریف شمالی لاذقیه را در دست گرفتند.

تحولات سیاسی

انتخابات سوریه بیانگر ارجحیت اسد بر هر گزینه دیگر بود

وزیر کشور اسبق لبنان تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه و پیروزی بشار اسد در آن بیانگر ارجحیت اسد بر هر گزینه دیگر بود.

شکست‌خوردگان جنگ سوریه می‌خواهند در عراق انتقام بگیرند

یک مقام ارشد ایرانی که با پایگاه خبری المانیتور گفت‌وگو کرده، کشورهای حامی شروع درگیری‌ها در سوریه را به دست داشتن در حوادث اخیر عراق متهم کرد.

داعش از تسلیحات عراقی در نبرد با جبهه النصره بهره خواهد گرفت

داعش سلاح‌هایی را که از پایگاه‌های ارتش عراق به غارت برده‌اند به دیرالزور سوریه انتقال داده‌اند تا از این تسلیحات در نبرد با جبهه النصره استفاده کنند.

جربا به افسران فراری ارتش سوریه رشوه می‌دهد

یک منبع مطلع در ارتش آزاد از اقدام رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در پرداخت رشوه به برخی از افسران جدا شده از ارتش انتقاد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: