به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،شرکت واحداتوبوسرانی شهر تهران اقدام به راهاندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.
بر این اساس شهروندان میتوانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.