جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 تير 1403     
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران خبر داد
بهره برداری از فاز سوم پروژه نواب -تندگویان در ماه‌های آتی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از فاز سوم پروژه نواب -تندگویان در ماه‌های آتی خبر داد.

هادی حق‌بین در حاشیه آیین افتتاح دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی که صبح امروز در قالب یکصدوسی‌ودومین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: زمانبندی این پروژه حدود ۱۴ الی ۱۵ ماه به طول انجامید که در فرایند اجرای این پروژه با دو معارض جدی روبرو بودیم.
 
وی افزود: در جنوب این پروژه شرکت لاستیک‌سازی مکانی را داشت که رایزنی‌ها برای واگذاری و تملک این مکان انجام گرفت. همچنین یکی دیگر از معارضین این پروژه بر می‌گردد به تاسیسات برقی که در همین ارتباط نیز با بخش مربوطه رایزنی‌هایی صورت گرفته و عملیات اجرایی این پروژه تسریع پیدا کرد.
 
حق‌بین با اشاره به اینکه پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این پروژه شبکه غربی بزرگراهی تهران را تکمیل و ان‌شاءالله در آینده نزدیک پروژه دوگاز در دو فاز اجرا خواهد شد.
 
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه دوگاز از منطقه ۲۱ آغاز و در منطقه ۲۲ ادامه پیدا می‌کند و هم اکنون در منطقه ۲۱ قرارداد با پیمانکار منعقد و تجهیز کارگاه صورت گرفته است.
 
وی پروژه دوگاز را یکی از مهمترین پروژه‌ها در غرب تهران عنوان کرد و گفت: این پروژه می‌تواند تاثیرات بسزایی را در کاهش ترافیکی در این محدوده‌ها در غرب تهران داشته باشد.
 
حق‌بین همچنین به ادامه شاخه غربی آزادراه یادگار امام اشاره کرد و گفت: در این ارتباط نیز همکاری‌های لازم با پلیس راهور انجام و میدان جی در ماه گذشته مسدود شد. ان‌شاءالله پروژه یادگار امام نیز در زمانبدی پیش‌بینی شده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
حق‌بین در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروژه نواب -تندگویان تأکید کرد: این پروژه در ۳ فاز آماده شده است که دو فاز آن به بهره‌برداری رسیده است و ان‌شاءالله ظرف ماه‌های آتی فاز سوم آن که فاز مهم آن محسوب می‌شود به بهره‌برداری خواهد رسید و در واقع با اجرای این ۳ فاز، میدان بهمن اصلاح هندسی خواهد شد.
 
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران همچنین در ارتباط با پروژه بعثت در محدوده ترمینال جنوب نیز گفت: همزمان با جمع‌آوری پل بعثت فعلی، فعالیت نصب پل جدید انجام خواهد شد که طول این پل دو کیلومتر خواهد بود و قراردادهای پیمانکار منعقد و در حال حاضر فرآیند تجهیز کارگاه در حال انجام است و با اجرای این پل دو کیلومتری در محدوده فعلی پل بعثت چند تقاطع حذف خواهد شد.
 
وی همچنین درباره آخرین وضعیت نصب یونیت‌های جدید بر روی پل‌های مکانیزه افزود: در همین ارتباط قرارداد خرید و نصب ۶۵ عدد یونیت با یکی از شرکت‌های داخلی انجام شده است که ۵۱ دستگاه آن تحویل داده شده است و در حال حاضر ۳۱ دستگاه از یونیت‌های اشاره شده در حال نصب قرار دارند.
 
حق‌بین با تاکید بر اینکه فرآیند نصب یونیت‌های اشاره شده با سرعت در حال انجام است، گفت: قطعا در ماه‌های آتی شهروندان شرایط بهتری را از پل‌های مکانیزه خواهند دید. همچنین تمهیداتی برای جمع‌آوری کانکس‌های زیر پل‌ها انجام شده که شکل و شمایل جدیدی به زیر پل‌ها خواهد داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: