جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 خرداد 1403     
سامه‌یح: اولین مناظره کاندیداها اقناع کننده نبود

 نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه بنده مباحثی که در مناظره شب گذشته کاندیداهای انتخابات مطرح شد کاملا تخصصی بود و آن چیزی نبود که بتواند مردم را اقناع کند.

همایون سامه‌یح نجف آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی در شب گذشته، بیان کرد: اگر بخواهیم رودربایستی‌ها را کنار بگذاریم در واقعیت مناظره دیشب آن چیزی نبود که بتواند مردم را اقناع کند. اطلاع رسانی در سطح بسیار تخصصی در برخی موارد صورت گرفت که عوام مردم متوجه موضوع نمی شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه مناظره دیشب آن چیزی نبود که مردم انتظار داشتند، اظهار کرد: یک فرد متخصصی که به امور وارد بود تا حدی متوجه مباحث می‌شد از سوی دیگر برداشت من این بود که چند کاندیدا به صورت پوششی و هدفمند وارد شده بودند البته که از لحاظ قانونی منعی ندارد.
 
نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تمام این برنامه ها ضبط شده و در تاریخ می‌ماند. در نهایت هر قولی که از طرف هر کاندیدایی به مردم داده می شود، مردم مطالبه‌گری خواهند کرد. افزایش رشد اقتصادی به ۸ درصد یا هر وعده دیگری که از سوی کاندیداها داده می شود باید بعد از چهار سال جوابگو باشند. امیدوارم از یادها نرود.
 
سامه یح تاکید کرد: امیدوارم فردی انتخاب شود که اصلح بوده و دارای تجربه خوب باشد. مطمئنا همه کاندیداها دست پاک هستند و امیدواریم تمام وزرا و تمام معاونین آنان نیز مثل خودشان دست پاک باشند و امیدواریم تمام سرمایه ملت ایران در جهت رفاه مردم خرج شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: