جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 خرداد 1403     
در نشست بررسی طرح الگوی خدمت در۴ منطقه تهران مطرح شد
۱۰۰ محور اصلی در تهران مخاطب طرح «الگوی خدمت»

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح «الگوی خدمت» در مناطق تهران، گفت: مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده این طرح را اجرا و گزارشات خود را به معاونت ارائه دهند.
 
با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، جلسه بررسی طرح الگوی خدمت در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق و مهدی شریفیان مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق و شهرداران این مناطق به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.
 
عباس شعبانی با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی و امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است.
 
معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است از وظایف ذاتی مناطق ۲۲ گانه است، اظهار کرد: مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده بویژه در محورهای مشترک با سایر مناطق در خصوص انجام این طرح عمل و گزارشات انجام شده را به این معاونت ارائه نمایند.
 
سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق نیز در ادامه نشست ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ بر سرعت عمل و پیگیری مناطق در جهت پیشبرد اهداف طرح الگوی خدمت تأکید کرد و ادامه داد: از مهم ترین اهداف طرح الگوی خدمت انتخاب یک خیابان مهم در هر منطقه و حل تمام موضوعات مربوط به این خیابان است.
 
مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق افزود: در شهر تهران ۱۰۰ محور اصلی مخاطب طرح الگوی خدمت هستند که مناطق موظف هستند موضوعات همه جانبه در محورهای مذکور را پیگیری و مرتفع نمایند.
 
شایان ذکر است این نشست تخصصی با هدف ارائه گزارش عملکرد مناطق مذکور با موضوع طرح الگوی خدمت برگزار شد و مناطقی که بصورت مشترک محور خیابان ولیعصر(عج) را اولویت انجام این طرح قرارداده بودند به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات ویژه درباره ارتقاء وضعیت این محور شاخص پرداختند.
 
در خاتمه شهرداران مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ ضمن ارائه گزارشی مجمل از عملکرد هر منطقه و برنامه ریزی و درصد پیشرفت این طرح در مناطق خود به ارائه پیشنهاد و بیان چالش ها در خصوص این طرح پرداختند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: