جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 خرداد 1403     
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور عنوان کرد
تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ون در دولت شهید آیت الله رئیسی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ون در دولت شهید آیت الله رئیسی خبر داد.

مرتضی ضامنی در تشریح روند نوسازی در ناوگان حمل و نقلی در دولت شهید آیت الله رئیسی، گفت: در دولت سیزدهم و با نظر شهید آیت الله رئیسی با رویکردی که دولت تعریف کرده بود با راهبری وزیر کشور فرایند نوسازی اتوبوس و ون به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت. بر همین اساس دو قرارداد خوب در بخش اتوبوس بسته شد.
 
وی افزود: در همین راستا تاکنون یک هزارو ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تحویل شهرداری‌ها شده است و در بخش ون نیز از حدود ۱۴ سال گذشته که ون‌ها وارد ناوگان شهری شدند و تحویل متقاضیان شدند نوسازی در این بخش صورت نگرفته بود؛ لذا در دولت سیزدهم قرارداد تولید ون با شرکت‌های داخلی منعقد شد.
 
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: با انعقاد قرارداد با شرکت های داخلی تولیدکننده ون و تخصیص یارانه‌ای که دولت در هنگام خرید برای ون‌ها انجام داد بالغ بر یک هزارو ۲۰۰ دستگاه تاکنون تحویل شهرداری‌ها شده است. به این ترتیب نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ون دو اقدامی بوده که در دوره‌های قبل متوقف شده بود و در دولت سیزدهم و با نظر شهید آیت الله رئیسی انجام شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: