جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 شهريور 1394     
دلایل برکناری کاظمی از راه آهن

فارس: فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره دلایل اخراجش از باشگاه راه آهن اظهار داشت: من همیشه صادقانه صحبت می‌کنم برای بازبینی فیلم مرحوم ناصر حجازی که اکران خصوصی بود رفته بودم و آقای رحیمی پاکتی را از طریق محمدرضا مهدوی مربی تیم به من دادند و من نامه را خواندم و گفتم که اشکالی ندارد که برکنار می‌شوم و من تسویه حساب می‌کنم و این حق طبیعی مدیرعامل است که من را برکنار کند. از آقای کیانیان و همچنین اعضای هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم.

کاظمی افزود: همین‌طور که من گفته بودم به عنوان مربی اجازه نمی‌دهم که در چیدمان کادر فنی امید کسی دخالت کند آقای رحیمی هم این حق را دارد که من را برکنار کند. حکم اخراج من در تاریخ بیست و ششم صادر شده بود و بیست هشتم این حکم را به من دادند و جالب این بود که در تاریخ بیست و هفتم آقای رحیمی پیش من بود و به من گفته بود که از فوتبال این دنیا ناراحتم.

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال راه‌آهن درباره بازیکن جدید این تیم سباستین استراندوال گفت: این بازیکن را آقای کیانیان مالک باشگاه به تیم آوردند و ایشان در جریان این موضوع هستند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: رحیمی در جلسه‌ای که در هیأت مدیره داشتیم به من گفتند که کادر فنی امیدها را باید با من هماهنگ کنید و من در این باره گفتم که این کار را نمی‌کنم و اجازه دخالت در این باره را نمی‌دهم.

وی در پایان صحبت‌هایش برای مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن آرزوی موفقیت کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: