جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

سید رضا تربت جو معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: بر اساس تدابیر و تهمیدات پیش بینی شده در ستاد استقبال از مهر و هماهنگی ها و تعاملات صورت گرفته با مدیران سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و پلیس راهور برای رفع مشکلات مسافرین برنامه ریزی لازم برای به کارگیری ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان و ظرفیت جابجایی مسافر اندیشیده شده است.

وی افزود: توجیه رانندگان تاکسی و اتوبوس و ارائه آموزش های لازم برای رعایت ضوابط و مقررات ترافیکی مرتبط با موضوع خط سفید، نصب تبلیغات محیطی حاوی پیام های آموزشی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان، ساماندهی سرویس های مدارس و برخورد پلیس با سرویس های غیرمجاز، پیگیری دریافت برچسب سرویس مدارس با همکاری آموزش و پرورش، پیگیری و الزام کنترل معاینه فنی خودروها از اقدامات ستاد مهر منطقه است.

تربت جو یادآور شد: اشتغال حداکثری ناوگان اتوبوسرانی و کاهش سرفاصله زمان بندی در پیک مسافرت ساعات ابتدایی و پایانی مدارس، نظافت و ایمنی اتوبوس ها و بهره مندی دانش آموزان از کارت های تخفیف 50 درصدی برای استفاده در خطوط اتوبوسرانی، حرکت اتوبوس ها از مبدا طبق برنامه زمان بندی با حداقل زمان تاخیر با استفاده از ظرفیت 40 درصدی برای مسافران بین راهی، تعمیر و تجهیز اتوبوس های دارای نقص فنی، کنترل کرایه های مصوب و جلوگیری از افزایش آن ها، اعزام تاکسی به مراکز تجمع مسافرین تعمیر و بازسازی تجهیزات ترافیکی در پایانه های حمل و نقل عمومی اعم از سرپناه ها روشنایی سرویس های بهداشتی آسفالت و... از دیگر اقدامات برای تقویت خدمات رسانی به شهروندان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: