جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 شهريور 1394     
ارائه سرویس ویژه مدارس به دختران دانش آموز

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، با شروع سال تحصیلی در برخی از ایستگاه ها  ازدحام دانش آموزان مشهود است. چند سالی است سازمان اتوبوسرانی مشهد با هدف ارائه سرویس مناسب به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دختر سرویس دهی خاصی را در این زمینه ارائه می نماید. امسال نیز چون سال های پیش دانش آموزان دختر در اولویت ارائه سرویس ویژه هستند.

مدیر عامل این سازمان گفت: طبق تجارب گذشته همزمان با بازگشایی مدارس با هدف افزایش کیفیت سرویس‌دهی، تمهیداتی برای ارائه سرویس به دانش آموزان دختر اندیشیده شد.

نیشابوری اظهار داشت: با بازگشایی مدارس، مناطق اتوبوسرانی علاوه بر مدارس شناسائی شده قبلی پس از یک هفته نسبت به شناسایی نیاز سایر مدارس دخترانه نزدیک به ایستگاه‌های اتوبوس اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد یادآور شد: اتوبوسرانی با هماهنگی مدیران مدارس و اطلاع از ساعت آغاز و به ویژه تعطیلی مدرسه ها، برنامه‌ریزی لازم در خصوص اعزام اتوبوس ویژه دانش آموزی را انجام می‌دهد.

وی افزود: مدارسی که با هم فاصله دارند و تجمع دانش آموزی آن زیاد نیست با کم کردن سرفاصله زمانی پوشش داده می‌شوند و در ایستگاه هایی که تجمع دختران دانش آموز در آن مشهود است اتوبوس خالی به آن ایستگاه ها اعزام می گردد.

نیشابوری این اقدام سازمان اتوبوسرانی مشهد را در راستای ایجاد امنیت خاطر برای دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دختر ذکر کرد و گفت: احساس امنیت به دانش آموزان کمک خواهد کرد برای رسیدن به مدارس در ساعات اول صبح و اتمام ساعت مدارس دغدغه ای نداشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: