جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 شهريور 1394     
جشنواره شهر هنر فرصتی برای معرفی صنایع دستی ایران به دنیاست

صنایع دستی ایران هنوز رقیبی در دنیا ندارد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل  و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شهر هنر در برج میلاد تهران گفت: یادمان ملی ایرانیان می تواند فرصت معرفی صنایع دستی ایران را به دنیا به عنوان یکی از بلندترین برج های مخابراتی دنیا برای هنرمندان ایجاد کند.

سید جعفر تشکری هاشمی شب گذشته در حاشیه بازدید از بخش های مختلف جشنواره تابستانی شهر هنر با بیان این مطلب گفت: نکته اول در بازدید از این جشنواره این بود که شهروندان و بازدیدکنندگان با جذابیت و شور و نشاط خاصی از این جشنواره بازدید می کردند و برپایی چنین جشنواره هایی برای شهری که فضایش برای گذراندن اوقات فراغت و شادی مردم کم دارد، بسیار مفید و موثر است.

وی افزود: نکته دوم، بازدید قشرهای مختلف مردمی از برج میلاد تهران بود و حالا می توان گفت که برج میلاد اختصاص به قشر خاصی ندارد و عموم مردم می توانند از بخش های مختلف یادمان ملی ایرانیان بازدید کنند.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری جشنواره شهر هنر گفت: در این جشنواره هنرهای مختلف دیده می شود و مردم می توانند از نزدیک با سختی کار هنرمندان و همچنین تولید آثار فاخر هنری به ویژه صنایع دستی ایران آشنا شوند.

وی ادامه داد: صنایع دستی ایران هنوز رقیبی در دنیا ندارد و باید این هنر به دنیا معرفی شود، به ویژه در شرایط فعلی که یکبار دیگر و در ابعاد وسیع تری با دنیا در ارتباط هستیم.

به گفته تشکری هاشمی، برپایی چنین جشنواره و نمایشگاه هایی در برج میلاد تهران هم منجر به معرفی هنر چندهزارساله ایرانیان به دنیا می شود.همچنین مدیریت برج میلاد تهران با برگزاری جشنواره های تخصصی فرصت لازم را برای صنعتگر و هنرمند به منظور اشتغال زایی ایجاد می کند که این خود قابل تقدیر و ستایش است.

جشنواره شهر هنر به عنوان سومین جشنواره تابستانی یادمان ملی ایرانی از 18 شهریور ماه آغاز شده و تا 27 شهریور ماه این جشنواره از ساعت 18 تا 23 میزبان علاقه مندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: