جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
باید از حقوق همه شورایی های کشور دفاع کنیم

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ،گفت:منع حضور اعضای شوراهای شهر و روستا در انتخابات سازمان نظام مهندسی ،مغایر با قانون است.

احمد دنیا مالی در جریان یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورا با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی، گفت: اینکه عضویت در شورا های شهر و روستا شغل محسوب می شود ، در این یکی دو سال اخیر همواره مطرح بوده است و اخیرا هم وزیر محترم راه و شهر سازی بخش نامه ای صادر کرده مبنی بر منع حضور اعضای شورا و کارکنان شهرداری در انتخابات سازمان نظام مهندسی به واسطه دو شغله بودن.

وی ادامه داد : این امر مغایر قانون است چرا که عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود و ما باید از حقوق حقه همه شورایی های کشور دفاع کنیم.

رییس کمیسیون عمران شورا اظهار داشت: این که بر اساس ماموریت های سازمان نظام مهندسی اعضای شورا نمی توانند در این انتخابات شرکت کنند جای حرف دارد.

دنیا مالی همچنین تصریح کرد: من امیدوارم در این دوره که دوره چهارم شورا است بتوانیم این موضوع را حل کنیم که عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود و این موضوع را در مسائل مختلف از فدراسیون ها گرفته تا موضوعات دیگر دخالت ندهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: