جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
تامین اعتبار برای رفع معارضین ادامه یادگار در دستور کار

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از پروژه های سرمایه ای منطقه 9 با اشاره به اهمیت پروژه ادامه یادگار امام (ره) و تملک اراضی معارض گفت: تامین اعتبار برای رفع معارضین و اعمال ماده نه در دستور کار است.

علیرضا دبیر پس از بازدید از پروژه های سرمایه ای منطقه در جلسه بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی مصوب بودجه های سالهای 93 و 94 شهرداری شرکت کرد و در خصوص هر کدام از پروژه های و نحوه پیشرفت آنها توضیحاتی داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پادگان جی و ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: این پروژه بزرگ یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران است و در رابطه با تامین اعتبار جهت رفع معارضین ، کمیسیون برنامه و بودجه نگاه ویژه ای به این موضوع دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران هم به پروژه اتصال استاد معین به شهید اکبری اشاره کرد و گفت: این پروژه منطقه 9 را از بن بست خارج می کند و قطعا با تعهد شهرداری منطقه در خصوص بودجه نقدی و با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

دبیر اذعان داشت: همواره کمیسیون برنامه و بودجه شورا به مناطق جنوبی نگاه ویژه ای دارد و منطقه 9 هم در اولویت است و اگر موضوع نقدینگی در اجرای حل شود ، روند ساخت پروژه های فرهنگی و ورزشی و خدماتی منطقه با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد و NGO ها در منطقه 9 گفت: خوشبختانه در منطقه موسسات بسیار فعالی داریم و شهرداری منطقه در این راستا بسیار خوب عمل کرده و تعامل مناسبی با این سازمان ها برقرار شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: حتما در بحث بودجه ریزی دقت شود و در این بخش باید بصورت جدی عمل کنید تا بتوانید پروژه ها را با سرعت بیشتری هدایت کنید.

در ادامه این جلسه ، سدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اشاره به روند رو به رشد برنامه و بودجه در مدیریت کلان شهر تهران گفت: کمیسیون برنامه و بودجه با هدایت دکتر دبیر طی دو سال اخیر به سمت و سوی مناسبی در حرکت است و شفاف سازی خوبی در مباحث بودجه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در بحث بودجه و تامین اعتبار به لحاظ تعهدی براساس پیگیری حوزه ها ، تعهد بسیار خوبی انجام شده است و از سال گذشته در منطقه قراردادها بصورت مناقصه ای برگزار شد و همچنین یک بهبود فرآیند هم ایجاد شد.

حسینی افزود: برنامه و بودجه و کنترل پروژه منطقه با توجه به عملکرد مناسبی که داشته در حال حاضر در رتبه چهارم قرار گرفته و با توجه به هماهنگی بین معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و معاونت مالی و اقتصاد شهری ، سال گذشته کل اسناد منطقه در سیستم بارگذاری شد و برهمین اساس بودجه 94 بصورت کاملا واقعی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید اعضا شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 9 گفت: این بازدیدها کمک می کند تا منطقه به سمت پویایی و آبادانی بیشتر حرکت کند و مشاوره و راهنمایی اعضا شورای شهر در این راستا تاثیر گذار است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: