جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
ثبت نام بیش از 1000 متقاضی طرح نوسازی مینی بوس در تهران

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تهران در زمینه آخرین وضعیت نوسازی مینی بوس های فعال در شهر تهران گفت : سال گذشته از مجموع 1200 دستگاه مینی بوس فرسوده فعال در شهر 100 دستگاه نوسازی شده و در نتیجه 1100 دستگاه دیگر نیازمند نوسازی است .

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز به سن تقریبی 15 ساله مینی بوس های فرسوده فعال در شهر تهران اشاره داشت و در ادامه افزود : در سال 93 با بازگشایی سایتی برای ثبت نام متقاضیان طرح نوسازی ازسوی  وزارت کشور و با برنامه ریزی های صورت گرفته از جانب دولت و همکاری سایر سازمان ها استقبال بسیار خوبی از این طرح شده است .

وی با بیان اختصاص 4 مدل مینی بوس تولید داخل با حدود قیمت 100 میلیون تومان برای متقاضیان طرح نوسازی گفت : این خودروها با توجه به وسع و سلیقه  متقاضیان طرح نوسازی انتخاب شده و تسهیلات خاصی به مبلغ 20 میلیون تومان از سوی شهرداری و 20 میلیون تومان از سوی محیط زیست و 30 میلیون تومان از سوی ستاد سوخت برای اجرا یی شدن  این طرح  در نظر گرفته شده است .

سنندجی در راستای اتوبوس های مناسب سازی شده  برای تردد معلولان و جانبازان اظهار داشت : 21 دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه ون مناسب سازی شده در اختیار معلولین و جانبازان قرار دارد  و قابل ذکر است با ورود اتوبوس های جدید به حوزه حمل ونقل اتوبوسرانی تا حدی از مشکلات ترددی این قشر کاسته شده و هم چنین این سازمان تدابیری را برای نابینایان و معلولان جسمی در نظر گرفته است .

وی افزود : از ابتدای سال 92 پایانه ای به نام جانبازان و معلولین واقع در شمال میدان آزادی در خیابان محمدعلی جناح با سرویس دهی 24 ساعته احداث شده و جانبازان و معلولین متقاضی جابه جایی می توانند از نقاط مختلف تهران  با شماره 4 رقمی 6305 تماس حاصل نمایند و از این امکانات بهره لازم را ببرند و امید است در آینده  برای برآورده ساختن نیازهای این قشر پایانه دیگری در شرق تهران احداث شود .

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تهران در پایان در زمینه اجرای طرح اتوبوس های برقی بیان داشت : ورود اتوبوس های برقی  با توجه به شرایط آلودگی هوا در تهران  بیشتر مورد تاکید شورا ی شهر است و با توجه به شرایط موجود ، سازمان اتوبوسرانی قصد راه اندازی 1 یا 2 خط اتوبوس برقی با زیر ساخت های جدید را دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: