جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
اجرای رزمایش پدافند هوایی در جنوب کشور

ایسنا:  جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس، رزمایش یک‌روزه مصباح الهدی در این منطقه پدافندی برنامه‌ریزی و دو مرحله از آن به اجرا درآمده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد ادامه داد: این مرحله از رزمایش مصباح الهدی با محوریت گروه پدافند هوایی کیش برگزار شد و سامانه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای و الکترونیکی و پست‌های دیده‌بانی برابر برنامه‌های رزمی مورد آزمایش عملیاتی قرار گرفت و این سامانه‌ها اقدام تاکتیکی مناسب علیه اهداف خود را به انجام رساندند.

وی افزود: رزمایش‌های مصباح الهدی برای کلیه مناطق پدافندی برنامه‌ریزی شده است و در طول سال هر منطقه پدافندی موظف به برگزاری این رزمایش و ارزیابی کارکنان و سامانه‌های پدافندی در مواجهه با حملات احتمالی است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رزمایش‌ها کاملاً متنوع و برابر تهدیدات روز برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند میزان آمادگی کارکنان و سامانه‌ها را در مقابله با هرگونه تهدید بصورت واقعی مورد ارزیابی قرار دهد و موجب ارتقاء توان رزمی و عملیاتی یگان‌های پدافند هوایی در سطح کشور شود.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: