جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
علیرضا دبیر در بازدید از منطقه 11 تصریح کرد:
شورای شهر تهران فرصت است؛ نه تهدید

به گزارش شهرداری نیوز،علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های مهم شهرداری منطقه 11 از جمله راستگرد اتوبان شهید نواب به قزوین؛ ساماندهی میدان های منیریه ، حر، پاستور و راه آهن؛ مسجد ولیعصر(عج)؛ خانه کشتی شهید رضایی مجد؛ اراضی انبار نفت و پارک رازی بازدید کرد.

دبیر در بازدید از راستگرد نواب به قزوین با تاکید بر اهمیت بهره برداری سریع از این پروژه اظهار داشت: بار ترافیک تونل توحید به دلیل کارگاه ایستگاه مترو بریانک در بعضی از ساعات روز سنگین می شود و لازم است هر چه سریعتر کارگاه مترو در کنار اتوبان شهید نواب شمال به جنوب جمع آوری شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، از جزئیات پروژه مسجد ولیعصر(عج) در محل پارک شهر به طور دقیق بازدید کرد و نمای مسجد را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داد. دبیر در این بازدید بر ضرورت بهره برداری و مناسب بودن نما و منظر این مجموعه تاکید کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همچنین در بازدید از مجموعه ورزشی شهید رضایی مجد در تقاطع خیابان شوش و وحدت اسلامی، اظهار داشت: در شرایطی که سالن ها و ابنیه به اتمام رسیده نباید بهره برداری را به تاخیر انداخت. این مجموعه ورزشی می تواند تحول خوبی در امکانات ورزشی منطقه ایجاد کند.

پس از بازدید میدانی، نشستی با مدیران و معاونین شهرداری منطقه 11 برگزار شد. در این نشست شادالوئی شهردار منطقه 11 گزارشی از وضعیت منطقه ارائه کرد و در خصوص پارک رازی توضیح داد: پارک رازی یکی از مهم ترین دغدغه های منطقه است که بتوانیم هر سه طرف این پارک را تملک کنیم و پارک را از این شرایط بلاتکلیفی خارج کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز در این نشست با تاکید بر این که کار شورا علاوه بر نظارت، کمک نیز هست؛ از معاونین شهردار درخواست کرد مشکلات بودجه ای شان را بیان کنند. دبیر افزود: شورا وظیفه پیگیری و نظارت را برای پیشبرد کارهای شهر تهران برعهده دارد. چنانچه دین اسلام دین دستگیری است و نه مچ گیری، ما نیز در شورا به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

دبیر تصریح کرد: هیچ نظارتی مثل نظارت حین اجرا نیست و هدف ما در این بازدید ها رفع مشکلات مردم منطقه است. به طور قطع شورا یک فرصت است، نه تهدید. وقتی شورا در جریان مشکلات باشد می تواند راهکارهای مناسب را برای حل مشکلات نیز ارائه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت بررسی دقیق بودجه تملک املاک اظهار داشت: تملک املاک اطراف پارک رازی بسیار اهمیت دارد. شما باید اعتبار تملک را پیش بینی کرده و بخش خصوصی را برای اجرای این پروژه دعوت کنید.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه از شهرداری منطقه 11 خواست برنامه 5 ساله را جدی بگیرند. وی خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز منطقه 11 کافی نیست و با توجه به برنامه 5 ساله باید این سرانه را افزایش دهید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: