جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 شهريور 1394     
مسئولان تلاش کنند تا دغدغه درمان برای خانواده بیماران باقی نماند

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ام در هر پست و سمتی توجه ویژه‌ای را به درمان خانواده‌ها داشته باشم، گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا دغدغه درمان برای خانواده‌های بیماران باقی نماند.

محمدباقر قالیباف در جشنواره فرزندان امید که پیش از ظهر امروز در مجتمع تفریحی ورزشی الماس شهر با حضور چهره‌های هنری و ورزشی(مهران رجبی و پوریا پورسرخ از بازیگران سینما و تلویزیون و امیر قلعه‌نویی، احمدرضا عابدزاده و کریم باقری از پیشکسوتان فوتبال) برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا وظیفه خود می‌دانم که از مسببین و بانیان برگزارکننده این مراسم که زحمات زیادی را کشیده‌اند تقدیر و تشکر داشته باشم چرا که برگزاری اینگونه جلسات باعث دلگرمی و تقویت روحیه و بالا بردن صبر خانواده‌ها و بیماران می‌شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین سال پیش (16 الی 17 سال قبل) جمله‌ای را مطرح نمودند با این مضمون که اگر در خانواده‌ای مریض و بیماری وجود دارد دیگر نباید خانواده دغدغه هزینه‌های درمان داشته باشند، بنده تلاش کرده‌ام در هر کجایی که مسئولیت گرفته‌ام به بحث درمان خانواده‌ها توجه کنم.

قالیباف بیان داشت: طبیعتاً‌ ما همه اعتقاد داریم که یک بیمار یک ناتوان نیست و باورمان بر این است که آن چیزی که بر جسم انسان اثر می‌گذارد، بیماری نیست بلکه غم، اندوه و رنج بیماری است.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: آن چیزی که در بحث بیماری و مریضی اثر می‌گذارد از دست دادن روحیه است و لذا مسئولان مکلف هستند که تلاش کنند که غم و اندوه و رنج را از خانواده‌ها و بیماران بردارند.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا روحیه را به خانواده و بیماران برگردانیم و آن را تقویت کنیم و بیماران امید به آینده داشته باشند و از همه مهم‌تر توکل به خدا را فراموش نکنند.

شهردار تهران با بیان اینکه من در این سال‌ها در هر پست و مسئولیتی تلاش کردم تا خانواده‌هایی که دچار بیماری هستند شناسایی و در نهایت امدادرسانی شوند، گفت: بنده مسئولیت قبول کرده‌ام و خارج از همه ضوابط و مقررات تا دغدغه‌ای تحت عنوان درمان را برای خانواده‌ها برطرف کنم.

قالیباف افزود: بنده از تمامی همکارانم که در مجموعه شهرداری به بحث درمان و خدمت‌رسانی به بیماران انجام وظیفه می‌کنند قدردانی می‌کنم و ما همه وظیفه داریم تا اندوه و غم و درد را از خانواده‌ها و بیماران دور کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: