جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
گزارش آمار درصد بالای هتل سازی در ترکیه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هتل سازی در ترکیه با 75 پروژه و 12968 اتاق جدید در حال احداث به بیش ترین میزان خود تا کنون رسیده است.

این خبر به پشتوانه رشد 70 درصدی تمایل سازندگان ترکیه ای برای شرکت در شانزدهمین نمایشگاه سالانه هتل ها در دوبی منتشر شده که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود.

Christine Davidson، مدیر گروه برنامه های رویدادهای نمایش اقدامات میزبانی از جمله نمایشگاه هتل ها گفت: "افزایش نمایندگان تولیدکنندگان محلی ترکیه به منظور نمایش محصولات به مدیران هتل ها و توزیع کنندگان هدف در دوبی جالب است و می تواند مشوق ساخت و ساز هتل در این کشور باشد. واضح است که هدف این تامین کنندگان، توسعه و افزایش صادرات است."

ترکیه اکنون ششمین کشور پر بازدید در دنیا است و در سال 2014 حدود 41 میلیون توریست داشته است. صنعت تولیدی قوی این کشور از جمله چرم و منسوجات میزان قابل توجهی از مسافرت های تجاری بین المللی را ناشی می شود. در سال 2015 هتل شرایتون جدیدی در شهر سامسون تاسیس شد که به خاطر داشتن تجارت تولیدی و هم چنین بندری مهم در دریای سیاه محبوبیت دارد.

بر اساس این گزارش، ترکیه پس از دوبی و عربستان سعودی در جایگاه سوم هتل سازی در خاورمیانه قرار دارد. ترکیه به عنوان یک مقصد توریستی موفق با رشد بالای هتل سازی مواجه شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: