جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 شهريور 1394     
کاهش فاصله طبقاتی در گرو نوسازی بافت فرسوده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ‌نوسازی بافت‌های فرسوده منجر به کاهش اختلاف و فاصله طبقاتی می‌شود.

عباداله فتح‌اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه نوسازی محله‌های شهر بدون در نظر گرفتن مسائل کل شهر امکان پذیر نیست اظهار کرد، مسائل مربوط به تهران تنها مربوط به این کلانشهرها نیست بلکه به مسأله ملی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: بی‌توجهی به بافت‌های فرسوده خسارت مالی و جانی غیر قابل جبرانی را به کشور و مردم وارد خواهد کرد.

فتح‌اللهی در ادامه با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده منجر به کاهش اختلاف و فاصله طبقاتی می‌شود تصریح کرد: در همین خصوص نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده،‌ افزایش جاذبه‌های گردشگری و ارتقای امنیت و مناطق مختلف تهران را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد:‌ در نوسازی بافت‌های فرسوده زیبا سازی شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: هرگونه هزینه در راستای احیای بافت‌های فرسوده پایتخت از ضررها و خسارت‌های میلیاردی در وقوع بحران در این شهر جلوگیری می‌کند و تهران در مسیر گسل‌های زلزله خیز قرار دارد.و بنابراین باید نوسازی بافت‌های فرسوده در اولویت قرار گیرد تا معضلات، مشکلات و نگرانی‌ها در این مورد برطرف شود.

وی در پایان گفت: بی‌توجهی به بافت‌‌های فرسوده خسارت مالی و جانی غیر قابل جبرانی را به کشور و مردم وارد خواهد کرد و در گرو نوسازی بافت‌های فرسوده است و امیدواریم شاهد عزم ملی و هم در مسئولان و هم در شهروندان باشیم و معتقدیم در جهت همگرایی ذهنی و فکری میان مقامات دولتی مرکزی و محلی به ادبیات واحدی برای موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده شهری دست یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: