جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
ممنوعیت ورود مینی بوس های مدل 89 به قبل در سرویس مدارس

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، در نشست خبری ستاد استقبال از مهر که صبح امروز در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرادری تهران برگزار شد، رئیس گروه انجمن اولیا مربیان تهران از ثبت نام اینترنتی سرویس مدارس خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام اینترنتی سرویس مدارس در 9 منطقه تهران آغاز شده است.

ایمانی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، با بیان اینکه اجرای این طرح در مناطق 9 گانه تهران به صورت آزمایشی صورت می گیرد، اذعان داشت: این طرح برای اولین بار به صورت پایلوت به اجرا در آمده است و طبق پیش بینی های صورت گرفته در نظام مند شدن سامانه سرویس مدارس نقش به سزایی خواهد داشت.

وی افزود: فاز اول و دوم این طرح هم اکنون در مرحله اجرایی قرار دارد و در مناطق 1 تا 8 بعلاوه منطقه 12 شهرداری تهران عملیاتی شده است.

وی همچنین از تجهیز خودروهای سرویس مدارس به سیستم GPS هوشمند سخن به میان آورد و تصریح کرد: هم اکنون برای اجرای آزمایشی طرح GPS در مناطق 2، 5 و 8 شهرداری تهران برخی از سرویس های مدارس به این سیستم تجهیز شده اند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه هم اکنون 10 هزار خودرو در بانک اطلاعاتی تاکسیرانی شهر تهران به ثبت رسیده است، اظهار داشت: آمار فعلی بیانگرعملکرد مناسب سازمان تاکسیرانی در زمینه کنترل و نظارت بر رانندگان فعال در بخش سرویس مدارس است.

ایمانی با اشاره به معضل مینی بوس های فرسوده پایتخت، اظهار داشت: طبق مصوبات ابلاغ شده در خصوص نحوه عملکرد سرویس های مدارس، فقط مینی بوس های سال 89 به بعد می توانند در این عرصه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور برای جبران خلاء کمبود مینی بوس ها، نیاز به مساعدت ناوگان اتوبوس رانی شهر تهران احساس می شود.

وی همچنین در رابطه با تفاوت نرخ سرویس های مدارس در مناطق مختلف شهر تهران، تصریح کرد: در واقع نرخ مصوب برای تمامی سرویس های مدارس یکسان است اما عرفا حق سرویس در مناطق جنوبی تهران بعضا کمتر از نرخ مصوب، در مناطق مرکزی تقریبا برابر با نرخ مصوب و در مناطق شمالی که معابری با شیب های تند دارند بالاتر از نرخ مصوب دریافت می شود..

وی افزود: در واقع در مسیر های پر ترافیک و نا هموار به رانندگان سرویس مدارس ضریب سختی مسیر تعلق می گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: