جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1402     
پرداخت تسهیلات به دانشجویان در شرف ازدواج

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد.

دکتر علی اکبر محمدی امروز ۲۹ خردادماه در بازدید از پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۰۰ نفری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم برآن شد که تجهیز کامل این خوابگاه توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت انجام شود.

وی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار شد با همکاری و تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های دولتی، پیگیری برای دریافت وام صورت گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویی نیز متعهد می‌شود براساس بند الف تبصره ۹ هم سود و هم کارمزد این وام را پرداخت خواهد کرد.

محمدی بیان کرد: برای ایجاد خوابگاه متاهلی  با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیگیر هستیم کارهای خوبی را به انجام برسانیم و خبرهای مسرت‌بخشی تا پایان شهریور ماه اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت متعهد شده به تمامی دانشجویان متاهل درخواست کننده وام متاهلی پرداخت کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد و افزود: دانشجویان متاهلی که در خواست وام ودیعه مسکن داشته باشند و دانشجویانی که در شرف ازدواج هستند تسهیلات ازدواج آنان را  صندوق پرداخت خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: