جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 خرداد 1402     
آغاز ثبت نام آزمون تافل دانشگاه تربیت مدرس

 ثبت نام آزمون زبان انگلیسی(در سطح تافل) ویژه دانشجویان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس، آغاز شد و این آزمون شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرده است که به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان دوره های دکتری تخصصی این دانشگاه (به غیر از رشته‌های علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت)، آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) به صورت حضوری در روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
 
این آزمون به منظور سنجش Structure، Vocabulary و Comprehension Reading انجام می‌شود و قبولی در این آزمون براساس حدنصابی که در اطلاعیه‌های ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام می شود، به مدت دو سال اعتبار دارد.
 
داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب قبولی و مدت اعتبار این آزمون برای دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بایستی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام نمایند.
آزمون به صورت تستی برگزار می شود، شامل ۱۰۰ سوال چهار گزینه ای است و برای پاسخ غلط، نمره منفی منظور نمی‌شود.
 
ثبت نام در این آزمون در فاصله زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه به آدرس https://www.modares.ac.ir/~Toefl  انجام می شود  و لازم است داوطلبان با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی (تصویر عکس پرسنلی و کارت ملی) در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام نمایند.
 
هزینه شرکت در آزمون، مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد هزار ریال) است که به صورت الکترونیکی اخذ خواهد شد.
 
بنابر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، درصورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام قبل از تاریخ مذکور به پایان خواهد رسید.
 
ثبت نام شدگان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه، راهنمای شرکت در آزمون و اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون (روز ۳۰ شهریورماه) از روز ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه/سایت دانشگاه تربیت مدرس اقدام کنند.
 
آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می شود امکان دراختیار گذاشتن خوابگاه برای متقاضیان شهرستانی وجود ندارد.
 
داوطلبان در صورت نیاز و طرح سوالات خود می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۴ با شماره های  ۸۲۸۸۳۰۶۱ و ۸۲۸۸۳۰۶۲ و ۸۲۸۸۴۱۵۲ و ۸۲۸۸۳۱۸۴ تماس بگیرند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: