جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 خرداد 1402     
این نوجوان همه پس‌انداز خانواده‌اش را بر باد داد

 خبرآنلاین-نادیا زکالوند: اخیرا نوجوانی چینی، ۵۱ هزار پوند (حدود ۶۴هزار دلار) پس‌انداز خانواده‌اش را در بازی‌های اینترنتی به باد داد.

 اینترنت پر از بازی‌های پولی و شرط‌بندی است که بیشتر افراد، به‌ویژه نوجوانان، را به بازی وسوسه می‌کند. به‌تازگی دختری نوجوان، با دسترسی به جزئیات حساب بانکی مادر بیچاره‌اش، تمام ۵۱ هزار پوند پس‌انداز او را خرج این بازی‌ها کرد.
 
علاوه‌بر آن، این نوجوان تاریخچه تمام تراکنش‌ها و همچنین چت‌هایش را پاک کرده بود تا مادرش از این جریان باخبر نشود. اما وقتی مادر با حساب بانکی خالی خود روبه‌رو شد، به اتفاق پیش آمده پی برد.
 
این دختر ۱۳ ساله بدون اطلاع از والدین خود، وارد بازی‌های شرط‌بندی اینترنتی شده و به‌جای درس خواندن دایما مشغول بازی با استفاده از تلفن هوشمند خود بوده است. تا اینکه معلم مدرسه مادر او را مطلع می‌کند.
 
در بررسی‌ها مشخص شد که این دختر به حساب ۱۰ تا از همکلاسی‌هایش پول زیادی واریز کرده بود تا آنها هم بتوانند وارد این بازی‌های اینترنتی شوند. درنهایت او کل پس‌انداز خانواده را به باد داده و خانواده‌اش را دچار مشکلات مالی کرد.
 
مادر این دختر گفت، هرگز باور نمی‌کرده یک دختربچه ۱۳ ساله بتواند این کارها را انجام بدهد و از این موضوع حالش بسیار بد شده است.
 
دختر نوجوان هم با گریه به کار خود اعتراف کرد و گفت، «همکلاسی‌هایم هم در این وضعیت مقصرند. آنها وقتی فهمیدند که من چقدر پول دارم، هر روز اذیتم می‌کردند تا به حساب آنها هم پول واریز کنم.»
 
مادر این دختر چینی با تماس با شرکت‌های بازی اینترنتی فقط توانست بخشی از پول خود را برگرداند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: