جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 خرداد 1402     
جزئیات دستگیری ابربدهکار بانکی گلستان

 رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یکی از ابربدهکاران بانکی استان خبر داد و گفت: این فرد تسهیلات دریافتی را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی می‌کرد.

حیدر آسیابی صبح امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات دستگیری یکی از بدهکاران کلان بانکی استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در ادامه تلاش‌های دادگستری گلستان برای وصول مطالبات بانکی، یکی از بدهکاران کلان بانکی استان دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه این فرد علیرغم گذشت حدود ۱۰ سال از دریافت تسهیلات، اقساط خود را پرداخت نکرده است، ادامه داد: فرد مذکور سال ۱۳۹۱ تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
 
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج ) در اداره کل اطلاعات استان، مستندات تخلف این فرد کشف شد، خاطرنشان کرد: این بدهکار بانکی با دستور دادستانی دستگیر و هم‌اینک در بازداشت است.
 
این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان، صرف ارز دولتی برای امور شخصی را از اقدامات این فرد برشمرد و اضافه کرد: وی اقساط تسهیلات دریافت شده را نیز نپرداخته است.
 
آسیابی با تأکید بر اینکه پرونده این فرد هم‌اکنون در شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکز استان گلستان در حال رسیدگی است، تشریح کرد: بازگشت معوقات بانکی به بیت المال از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضا بوده و در صورتیکه که افراد تسهیلات دریافتی را پس ندهند، برای آنان پرونده کیفری تشکیل می‌شود و هموطنان این را یقین بدانند که در برخورد با فساد هیچ گونه مصلحت‌اندیشی نداریم و برای هر مقدار مبالغ ورود می‌کنیم.
 
گفتنی است، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای قضایی استان که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد از پیگیری‌های قضایی استان جهت وصول ۲۶۰ میلیارد ریال مطالبات بانکی یکی دیگر از بدهکاران کلان بانکی خبر داد و گفت: اقدامات در راستای وصول دیگر مطالبات و برخورد با بدهکاران در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.
 
.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: