جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 خرداد 1402     
اختلاف حسابی که به آدم ربایی ختم شد

 جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از پایان یک آدم ربایی در شهرستان علی آباد کتول با آزادی گروگان و دستگیری آدم ربایان خبر داد.

 سرهنگ فرزاد تاجره صبح چهارشنبه ۲۴ خرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی در یکی از روستاهای شهرستان علی آباد کتول توسط افرادی ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز شد و موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند موضوع بر سر یک اختلاف حساب بوده و با انجام تحقیقات موفق شدند هویت متهمان را شناسایی کنند، افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه آدم ربایان طی هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه ۳ متهم را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.
 
 تاجره با اشاره به اینکه متهمان در همان تحقیقات اولیه به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف حساب عنوان کردند، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.
 
به گزارش ایسنا؛ جرم آدم ربایی« یعنی شخصی دیگری را بدون رضایت فرد، برباید و یا مخفی کند» که در این صورت حکم جرم آدم ربایی، یعنی حبس ۲ تا ۵ سال و یا حبس بیش از ۵ سال تا ۱۰ سال بر مرتکب اعمال خواهد شد. مجازات آدم ربایی از حیث جنبه عمومی آن نیز حبس است و رسیدگی به این جرم پس از ثبت شکایت شاکی در دفاتر خدمات قضایی یا کشف جرم توسط ضابطان دادگستری از دادسراآغاز می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: