جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 خرداد 1402     
تقاضا زیاد است و هواپیما کم

 معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با توجه به قیمت بلیت هواپیما،  تقاضا برای سفر هوایی وجود دارد، گفت که با وجود تدابیر صورت‌گرفته برای استفاده از کل صنعت هوانوردی، به‌دلیل تقاضای زیاد و هواپیمای کم، امکان پاسخگویی به همه نیازها وجود ندارد.

حسن خوشخو در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا در تابستان سال جاری در مقایسه با سال گذشته، کاهش مسافرت‌های هوایی را شاهد خواهیم بود یا خیر، گفت: تعدا هواپیماهایی که امسال وارد کشور شدند، تا یک ماه آینده و اوایل تابستان وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد و بخشی از نیازها را پاسخ می‌دهند.
 
وی ادامه داد: واقعیت این است که قیمت بلیت هواپیما خیلی زیاد نیست و به همین خاطر تقاضا برای سفر هوایی وجود دارد و این موضوع به‌خصوص در تعطیلات تابستانی مضاعف می‌شود. برنامه‌ ما این است که بتوانیم به‌نحوی نیازها را پاسخ دهیم؛ البته باید توجه داشته باشیم که در تابستان چند برنامه‌ریزی دیگر از جمله سفرهای حج و اربعین را هم خواهیم داشت که به حجم تقاضای ما اضافه می‌کند.
 
بیشتر بخوانید
بلیت‌های فروخته‌شده پس از لغو مجوز شرکت‌های هواپیمایی چه می‌شود؟
گرانفروشی بلیت هواپیما، تنبیه متخلف‌ها و اعتراض ایرلاین‌ها
 
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: تدابیری انجام داده‌ایم که بتوانیم از کل صنعت هوانوردی استفاده کرده و بخشی از تقاضاها را پاسخ دهیم؛ اما قطعا همه نیازها را نمی‌توانیم پاسخ دهیم و دلیلش هم این است که تقاضا برای سفر هوایی واقعا زیاد است و امکان پاسخگویی به این حجم از تقاضا را با این تعداد هواپیما امکان نداریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: