جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 خرداد 1402     
دستگیری زنِ کش‌رو از طلافروشی‌ها

 ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری یک زن که با کش رو زنی از طلا فروشی های دامغان سرقت کرده بود خبر داد.

دستگیری زنِ کش‌رو از طلافروشی‌ها
 
سرهنگ مرتضی رنگریز شامگاه ۱۹ خردادماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از طلا فروشی های سطح شهر دامغان ، ماموران را بر آن داشت که نسبت به شناسایی و دستگیری سارق در اسرع وقت اقدام کنند
 
وی به اقدامات بی وقفه ماموران در راستای شناسایی هویت سارق اشاره و تصریح کرد: سرانجام با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی ، مشخص شد خانم جوانی با مراجعه به طلا فروشی هایی که مشتری زیادی داشتند ابتدا درخواست خرید یا تعویض طلا می کرد و در فرصتی که فروشنده غافل می شد سوء استفاده کرده و اقدام به کش رو زنی از طلاها می کرد .
 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه ماموران در یک اقدام پلیسی متهمه را دستگیر کردند ، ادامه داد: همراه وی ۵۰ گرم طلا بود که پس از مواجهه شدن با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نسبت به بزه انتسابی نداشت و به ۳ فقره کش رو زنی اعتراف کرد . 
 
سرهنگ رنگریز تصریح کرد : سارق سابقه دار و معتاد به همراه پرونده تکمیلی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات تکمیلی در خصوص انجام سرقت های مشابه توسط وی همچنان ادامه دارد .
 
  این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مجتمع های تجاری ، پاساژها و بازار همچنان با جدیت پیگیری تا متصدیان واحدهای صنفی در آرامش و امنیت کامل مشغول فعالیت و داد و ستد باشند .
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: