جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 خرداد 1402     
پرهیز از افراط و تفریط در طراحی فعالیت‌های دانشگاه

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط در طراحی فعالیت‌های دانشگاه تاکید کرد و بیان داشت:دانشگاه یک مرکز علمی بوده و آموزش عمود خیمه دانشگاه است و پرداختن به سایر فعالیت‌ها نباید توجه ما نسبت به حوزه آموزش را کاهش دهد و گزارش‌های ارائه شده نیز باید کامل، جامع و متناسب با واقعیت باشد تا تصویری از چهره واقعی دانشگاه در ذهن ترسیم شود.

آیت‌الله محامی اظهار کرد: طی سالیان متمادی افراد زیادی برای دانشگاه پیام نور استان زحمت کشیده‌اند که بیان زحمات آن‌ها و سپس ادامه همان مسیر توسط مدیریت جدید می‌تواند نشان دهنده عمق و ریشه کار شما باشد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که بتوانیم با گذشت زمان رو به رشد بوده و نقاط مثبت را تقویت و افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هر چه فعالیت آموزشی در استان بیشتر باشد خدمت به مردم است و هر چه این آموزش فراگیرتر و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد ارزشمند و تاثیرگذارتر است اما به شرط اینکه از کیفیت کار کاسته نشود.

وی حضور حداکثری نیروهای بومی در دانشگاه پیام نور را از یک جهت دارای نقطه مثبت و از جهت دیگر محل بحث دانست و مطرح کرد: نقطه مثبت اینکه سرمایه گذاری روی نیروهای بومی استان است و محل بحث نیز اینکه دانشجویان در همین محیط داخلی و بسته استان رشد می‌کنند در حالی که اگر در سایر نقاط کشور تحصیل کنند مجبور به رقابت و ارتقای سطح خود در ابعاد مختلف خواهند بود که در این صورت هم از حیث علمی رشد کرده و هم عامل رشد فکری، بینشی و فرهنگی آن‌ها خواهد بود.

همچنین در ابتدای این دیدار توسلی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این دانشگاه به بیان فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: در حال حاضر حدود ۱۱هزار دانشجو در ۱۰ مرکز و واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه پیام‌نور استان مشغول به تحصیل هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: