جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 خرداد 1402     
قتل هولناک رئیس اورژانس همدان در باغ

 همشهری: رئیس اورژانس همدان که به همراه یکی از دوستانش برای سرکشی به باغش در منطقه دیزج همدان رفته بود، هدف حمله مرد همسایه قرار گرفت و بی‌رحمانه به قتل رسید.

 شامگاه یکشنبه محمدولی کیان، رئیس اورژانس همدان به همراه یکی از دوستانش برای سرکشی و آبیاری باغش در منطقه دیزج، راهی آنجا شده بود که حوالی ساعت ۲۲:۳۰، هدف حمله مرد جوانی قرار گرفت که صاحب باغ همسایه بود. مرد جوان در تاریکی شب با چاقویی که در دست داشت به رئیس اورژانس همدان حمله کرد و بی‌رحمانه او را به قتل رساند و پا به فرار گذاشت. وقتی مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند، دوست مقتول که آن شب همراه وی بود، گفت: من و مقتول در داخل باغ بودیم که او از من خواست بروم و موتورآب را خاموش کنم. من هم به سمت موتورآب به راه افتادم و لحظاتی بعد وقتی برگشتم، مرد جوانی را دیدم که چاقویی در دست داشت. او وحشت زده بود و با دیدن خون روی چاقو، فهمیدم که اتفاق هولناکی رخ داده است. قصد داشتم مانع فرار مرد جوان شوم اما او به من حمله و مرا زخمی کرد و توانست فرار کند. پس از فرار او، وحشت‌زده خودم را به دوستم رساندم اما پیکر غرق خونش را دیدم که روی زمین افتاده بود. همان لحظه با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما دیگر دیر شده بود و دوستم لحظاتی بعد جانش را از دست داد. با اظهارات این مرد، تحقیقات مأموران در این پرونده آغاز و در همان ابتدا مشخص شد که مقتول، رئیس اورژانس همدان است؛ مرد خوشنامی که به‌گفته همکاران و دوستانش، فردی آرام و با اخلاق بوده و هرگز آزارش به کسی نرسیده است. از سوی دیگر با اظهارات تنها شاهد ماجرا و بررسی‌های بیشتر، هویت قاتل مشخص شد. او صاحب باغ همسایه بود که پس از ارتکاب جنایت فراری شده بود. در این شرایط دستور بازداشت قاتل فراری صادر شد و کارآگاهان پلیس آگاهی تنها چند ساعت بعد از جنایت موفق شدند این مرد را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
به‌گفته سرهنگ هادی نجفی، فرمانده انتظامی همدان، این مرد حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد دستگیر شد و تحقیقات از او برای مشخص شدن انگیزه‌اش از این جنایت هولناک ادامه دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: