جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
پس از تصویب در صحن شورا و تائید فرمانداری پایتخت؛
افزایش 35 درصدی قیمت پارک حاشیه ای داخل محدوده طرح

به گزارش شهرداری نیوز،رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از تعیین نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران خبر داد.

 احمد دنیامالی ، با اشاره به جلسه برگزار شده در کمیسیون‌های عمران و حمل‌ونقل و نیز برنامه و بودجه شورای شهر تهران در مورد بررسی این لایحه، اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل پس از بحث و تبادل نظر مقرر نمودند که نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در داخل محدوده طرح ترافیک 35 درصد نسبت به سال 91 افزایش یابد.

 وی ادامه داد: همچنین نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در خارج از محدوده طرح ترافیک نسبت به سال 91 ، 25 درصد افزایش می‌یابد.

 رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال 91 نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در شهر تهران افزایش نیافت، افزود: لایحه موردنظر در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن به فرمانداری می‌رود تا پس از تایید، ابلاغ شود.

 دنیامالی در مورد علت تفاوت افزایش نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در داخل محدوده طرح ترافیک و خارج آن اظهار کرد: علت تفاوت این است که مردم کشش کمتری برای پارک و توقف در محدوده طرح ترافیک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پارکینگ‌ها به صورت خصوصی اداره می‌شود و بخشی از پارکینگ‌ها نیز در اختیار شهرداری است، گفت: معمولا نرخ پارکینگ‌ها نزدیک به هم است، اما باید برای پارکینگ‌های حاشیه‌ای شرایط متفاوتی را لحاظ کرده و سیاست‌های تشویقی را برای آنها در نظر گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: