جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
توسعه شهر تهران مدیون تلاش های بی دریغ شهرداری است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات حافظی گفت: انقتادات شهرداری تهران نباید همراه با تهمت باشد .

رحمت الله حافظی در یک صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود عملکرد شهرداری و شورای شهر را زیرسوال برد و شهرداری را متهم به فساد اداری کرد .

درواکنش به این اظهارات احمد دنیا مالی رییس کمیسیون حمل ونقل وعمران با بیان اینکه من نمی دانم زور و زر و تزویری که آقای حافظی از آن صحبت می کنند  چگونه است، گفت: شاید  کلیات حرف های ایشان بیراهه نباشد اما ای کاش ایشان این اتنقادات را با ادبیات لطیف تری مطرح می کرد بدون اینکه توهین درآن باشد .

وی افزود: در دو سال گذشته برخلاف تصوری که بسیاری داشتند شهرداری تهران اقدامات بسیار مثبتی را انجام داد ما باید زحمات عزیزان در شهرداری را ببنیم نه اینکه مرتب انتقاد کنیم .

دنیا مالی با اشاره به احداث 131 کیلومتر مترو در ده سال گذشته توسط شهرداری تهران تصریح کرد: براساس آمارهای موجود سالی بیشتر از 13 کیلومتر مترو در تهران با وجود تمامی مشکلات احداث  شده آن هم  درشرایطی که دولت ها تکالیف خود را در این مورد انجام نمی دادند و شهرداری کار را به انجام می رساند .

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ما نمی توانیم به شکل صفر و صدی به اقدامات شهرداری نگاه کنیم، افزود: قطعا بحث فساد اداری یکی از نگرانی ها و تشویش هایی است که مدیریت شهری با آن مواجه است اما اینکه بگوییم فساد سرتاسر شهرداری را فراگرفته است باید به این نکته توجه کنیم  که شهرداری بخشی از ادارات این کشور است . بر اساس این استدلال باید بگویم در صورت فساد شهرداری کل ادارات کشور فاسد است .

وی در ادامه تصریح کرد: در دو سال اخیر شورا سال هایی بود که اعضای شورا به رغم تضارب آرا به طور کارشناسانه طرح ها را بررسی کردند و اصلا در بررسی طرح ها موضع گیری سیاسی وجود نداشت .

دنیا مالی اظهار امیدواری کرد: طی دوسال آینده عمر شورا هم رفتار تک تک اعضا باید منطبق با برنامه هایی باشد که خود تنظیم کرده اند.

وی در پایان با تقدیر از اقدامات شهرداری تهران طی ده سال اخیر عنوان کرد : در حال حاضر یکی از سازمان ها و افرادی که هنوز روحیه جهادی دارد شهرداری تهران و شخص آقای قالیباف است. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: