جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 فروردين 1402     
با حضور رئیس دانشگاه تهران و شهردار تهران انجام شد
توافق برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی در اراضی دانشگاه تهران

 به گزارش گروه عمرانی شهری تهرانی نیوز، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و شهرداری تهران منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران منعقد شد.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه، شناسایی و معرفی اراضی دارای سند قطعی مالکیت با قابلیت تخصیص به موضوع تفاهم‌نامه از سوی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد و برای ساخت و سرمایه‌گذاری زمین معرفی‌شده توسط طرفین تفاهم‌نامه اقدام می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران و رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشگاه تهران، مسئولیت پیشبرد موضوع تفاهم‌نامه و پیگیری تحقق آن را برعهده دارند.
 
مدت زمان تفاهم‌نامه از زمان امضا ۵ سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.
 
مبادله تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه تهران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، صورت گرف



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: