جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1402     
اتمام مطالعات بهسازی لرزه‌ای ۴۳ تقاطع غیرهمسطح شهر تهران

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام مطالعات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ۴۳ تقاطع نیازمند بهسازی خبر داد.

 مدیرگروه مقاوم‌سازی پل‌ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: از میان ۶۶ اولویت شناسایی شده به منظور مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های شهر تهران فقط کار مطالعات ۲۳ تقاطع باقی مانده و امیدواریم پرونده مطالعات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای این تقاطع‌ها تا پایان سال ۱۴۰۴ به طور کامل بسته شود.

اتمام مطالعات بهسازی لرزه‌ای ۴۳ تقاطع غیرهمسطح شهر تهران
 
کیاوش مهذب افزود: سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با هدف حفظ شریان‌های حیاتی و سازه‌های حساس، مطالعات بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره‌رو و دیوار‌های حائل بزرگراهی و نیز ایمن‌سازی ساختمان‌های شهرداری تهران را در ۳ زمینه مختلف پیگیری می‌کند.
 
مدیرگروه مقاوم‌سازی پل‌ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با یادآوری اینکه ۵۵۱ دستگاه از پل‌های سواره‌روی شهر تهران در قالب ۳۳۳ تقاطع غیر همسطح، پس از سال ۱۳۸۱ و متعاقب بازنگری آئین‌نامه‌های طراحی لرزه‌ای احداث شده‌اند، افزود: به این ترتیب بخش عمده پل‌های پایتخت در زمانی طراحی و اجرا شده که آئین‌نامه‌های مربوطه به بلوغ فنی کافی رسیده است.
 
کیاوش مهذب از بازرسی دیوار‌های حائل موجود در شبکه معابر بزرگراهی برای بهسازی این دسته از زیرساخت‌ها خبر داد و افزود: در مسیر ایمن‌سازی شریان‌های بزرگراهی شهر تهران، موارد دیگری از قبیل پل‌های عابر پیاده و تجهیزات ترافیکی نیز وجود دارند که باید به آن‌ها توجه شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: