جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 فروردين 1402     
ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی معابر پایتخت در روز قدس اعلام شد

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز قدس را اعلام کرد.

 همه ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اعلام می‌شود، موضوعی که امسال با توجه به تقویم و همزمانی آخرین روز ماه رمضان با روز جمعه ابهاماتی را در این خصوص ایجاد کرده بود، اما در نهایت سردار رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اعلام کرد که این مراسم در تاریخ ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)
 
در همین راستا، سرهنگ محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برگزاری این مراسم پرداخت و گفت:‌ برای راهپیمایی روز قدس یکسری محدودیت ترافیکی و یکسری ممنوعیت توقف و تردد اعمال شده که یکسری از این موارد از ساعت یک دقیقه بامداد روز جمعه و یکسری دیگر از ساعت ۹ صبح روز قدس اعمال می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در این روز مراسم روز قدس و نماز جمعه در محل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، گفت:‌ از ساعت ۹ صبح محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این محدودیت‌ها از ناحیه شمال و در بلوار کشاورز از تقاطع ولیعصر (عج) تا تقاطع کارگر، از  شرق در طول خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع خیابان جمهوری  اسلامی تا میدان ولیعصر، از جنوب در طول خیابان جمهوری اسلامی حدفاصل خیابان ولیعصر تا خیابان کارگر  و از غرب در طول خیابان کارگر از خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز اعمال خواهد شد. در جریان این محدودیت‌ها معابر کاملا بسته خواهد شد و اجازه تردد به وسایل نقلیه داده نخواهد شد.
 
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ممنوعیت توقف نیز گفت:‌ ممنوعیت توقف هم از  ساعت ۱۲ شب در طول بلوار کشاورز، طول  خیابان حجاب، خیابان ولیعصر (عج) و خیابان کارگر، خیابان فلسطین، خیابان قدس، خیابان ۱۶آذر، خیابان بزرگمهر، خیابان طالقانی، خیابان ایتالیا، خیابان وصال و ... اعمال می‌شود و اگر خودرویی در  این مسیرها پارک کند، توسط  جرثقیل ها به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل خواهد شد.  
 
رازقی با بیان اینکه بهترین نحوه شرکت در راهپیمایی روز قدس استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت:‌ایستگاه‌های متروی میدان ولیعصر و تئاتر شهر در خط سه و ایستگاه‌های تئاتر شهر و میدان انقلاب در خط چهار نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو برای شرکت در این مراسم هستند. تسهیلاتی نیز از سوی اتوبوسرانی و تاکسیرانی در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت:‌آن دسته از افرادی هم که با خودروی شخصی در مراسم حاضر می‌شوند، می‌توانند خودروی خود را در خارج از محدوده‌های اعلامی پارک کنند و البته توجه داشته باشند که توقفشان موجب سدمعبر نشود.
 
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:‌ ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم و تخلیه کامل منطقه از نمازگزاران و راهپیمایان ادامه خواهد داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: