جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1402     
هشدار بارش سنگین برف و باران در چند ولایت افغانستان

 سفیر روسیه در سازمان ملل گفت، مسکو هیچ‌کس را با سلاح اتمی تهدید نمی‌کند و اتهامات وارده بخشی از پروپاگاندای غربی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، واسیلی نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: درباره جنگ اتمی نیز باید بگویم که دستکم ما خواهان چنین جنگی نیستیم. ما با جنگ اتمی کسی را تهدید نمی‌کنیم. تمامی این روایت‌ها که روسیه جهان را با تسلیحات اتمی تهدید می‌کند بخشی از پروپاگاندای غربی هستند.
 
این دیپلمات ارشد روسی در سازمان ملل همچنین در ادامه گفت: ما مدت‌هاست که دائما می‌گوییم دکترین نظامی ما استفاده از سلاح اتمی نیست.
 
وی افزود، مسکو آماده نشست احتمالی بین سرگئی لاوروف و آنتونی بلینکن، وزرای خارجی روسیه و آمریکا در مقر سازمان ملل و در جریان نشست وزرای حارجی در این نهاد بین‌المللی در بازه زمانی ۲۴ و ۲۵ آوریل سال جاری میلادی است اگر که دولت واشنگتن تمایل خود را برای چنین دیداری اعلام کند.
 
نبنزیا در یک نشست خبری خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که برگزاری چنین نشستی به دو فاکتور وابسته است. نخست اینکه بلینکن در آن بازه زمانی در چه مکانی باشد و آیا تمایل داشته باشد با وزیر خارجه روسیه دیدار کند یا خیر.
 
این مقام ارشد روسی گفت، طرف روس هرگز از برگزاری چنین نشست‌هایی با افرادی که خواهان آن هستند، فراری نیست. اگر چنین دیداری درخواست شود، حدس می‌زنم که لاوروف آماده است تا با بلینکن دیدار کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: