جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 فروردين 1402     
آغاز جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» در بوستان آزادگان

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان باب الرضای طهران آغاز به کار کرد.

 محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و ماه میهمانی خدا گفت: این سکوی فرهنگی هنری با مشارکت پهنه جنوب شرق تهران (مناطق ۱۲ و ۱۴ و ۱۵ ) از ساعت ۱۷ الی ۲۲ با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی است.
 
او افزود: از دیگر برنامه‌های این دهکده می‌توان به برپایی ایستگاه صلواتی اشاره کرد که با چای و نبات و شیرین عسل پذیرای شهروندان در هنگام افطار بود.
 
شهردار منطقه ادامه داد: در حاشیه این جشن ۱۰ میز نیز در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار داده  شده است تا به عرضه و فروش صنایع دستی خود بپردازند.
 
برپایه این گزارش؛ در بخش دیگر دهکده «بهار ایران» غرفه‌های متنوعی همچون غرفه بازی و سرگرمی، غرفه کافه کتاب، غرفه نقاشی قصص قرآنی، غرفه رواق دارالذکر،غرفه دلنوشته و تصاویر ویژه حاج قاسم سلیمانی، غرفه قرآن بخوانید وجایزه بگیرید و غرفه ورزش با همکاری سرای محلات به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: