جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 اسفند 1401     
زمان تعطیلی خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی

 اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد که خوابگاه‌های این دانشگاه از روز پنجشنبه، ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تعطیل و روز یکشنبه، ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ بازگشایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی همچنین اعلام کرد: خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی در روز پنجشنبه مورخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح تعطیل و در روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح بازگشایی خواهد شد.
 
دانشجویان ساکن خوابگاه هنگام ترک خوابگاه از بسته بودن پنجرها، خاموش بودن لامپ‌ها و درب اتاق اطمینان حاصل کنند.
 
در ایام تعطیلی خوابگاه‌ها، درب تمام اتاق‌ها پلمپ شده و امکان مراجعه دانشجویان به اتاق در طول تعطیلات نوروز وجود ندارد. بنابراین دانشجویان باید نسبت به خارج کردن مدارک شناسایی مورد نیاز خود در تعطیلات نوروز، اقدام کنند.
 
همچنین با توجه به احتمال قطعی برق از گذاشتن مواد فاسد شدنی در یخچال‌ها خودداری شود.
 
دانشجویان خوابگاهی لازم است نسبت به تحویل یک نسخه از کلید اتاق به سرپرستی اقدام کرده تا در صورت بروز حادثه غیر مترقبه از قبیل نشتی آب، آتش سوزی و ... همکاران خوابگاه طی صورت جلسه، برای رفع مشکل به اتاق وارد شوند.
 
ساکنین خوابگاه‌ها از قراردادن لوازم و اشیاء قیمتی مانند پول نقد، لباس گران قیمت، رایانه و ... در داخل اتاق‌ها و کتاب‌های درسی و جزوه ها در سالن مطالعه، در تعطیلات نوروز خودداری کنند.
 
ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی در پایان اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، سمپاشی فضاها و مکان‌های عمومی خوابگاه در تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ انجام می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: