جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 اسفند 1401     
رفع تصرف و آزادسازی بیش از ۳۸ هزار متربع مربع از اراضی شهری در جنوب تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۹ از رفع خلاف و آزادسازی ۳۸ هزارو ۸۰۰ متر مربع اراضی واقع در ناحیه سه این منطقه خبر داد.

تورج فرهادی در این‌باره گفت:‌ با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر و به منظور برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، ۱۶ سوله هر کدام ۸۰۰ مترمربع و مجموعا ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی خیابان شقایق روبروی پیروز شمالی رفع خلاف شد.
 
وی با اشاره به رفع خلاف ۳۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی اظهار کرد: ۲۴ مورد چهار دیواری به متراژ ۲۶ هزار متر نیز مربع آزاد سازی شد که و هیچ گونه صدماتی در پی نداشت.
 
شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می‌شود، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌های افراد مقابله می‌کنند.
 
 فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.
 
براساس این گزارش این عملیات با تجهیزات پنج دستگاه لودر در معیت۸۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت با حضور سرهنگ سیدهادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و جانشین، رییس دفتر شهردار منطقه،معاون خدمات شهری و محیط زیست،شهرداران نواحی پنج گانه با نیروهای نواحی، ۱۵۰ نفر نیروهای شهربان و همکاران  شهرداری انجام شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: