جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 اسفند 1401     
معاون شهردار تهران عنوان کرد
توجه کنفرانس ترافیک به پیوند دانشگاه، صنعت و مدیریت شهری

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که دغدغه مشترک شهروندان و مدیریت شهری در کلان‌شهرهای ایران و جهان موضوع حمل و نقل و ترافیک است.

 جلال بهرامی در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با اعلام اینکه کنفرانس مذکور می‌تواند محلی علمی برای جمع‌آوری ایده‌های جدید باشد، گفت: در این همایش، بررسی راهکارهای پیوند بین دانشگاه‌، صنعت و مدیریت شهری، مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است.
 
 بهرامی افزود: با استفاده از تجربیات گذشته، محور اصلی این دوره کنفرانس مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ارائه و بررسی راهکارهای علمی و در عین حال اجرایی برای برطرف کردن معضل ترافیک است.
 
وی با تاکید بر برپایی ۷۰ کارگاه آموزشی و تخصصی در کنار ارائه ده‌ها مقاله علمی در این کنفرانس گفت: طرح‌های حمل و نقلی بسیاری از جمله طرح جدید ترافیک، طرح پارک‌ حاشیه‌ای، خطوط تندروی اتوبوسرانی و ... که در تهران و سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور به اجرا در آمده‌اند از دستاوردهای ادوار گذشته این کنفرانس هستند.
 
بهرامی افزود: نگرش جدید مدیریت شهری به موضوعاتی همچون حمل و نقل پاک و ایمنی ترافیک از جمله موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.
 
وی با تأکید بر لزوم تشکیل کانالی ارتباطی با محوریت موضوع حمل و نقل و ترافیک در مکانی ثابت برای هم‌اندیشی استادان و متخصصان رشته‌های مختلف به صورت مستمر، گفت: ارائه هر مقاله و تجربه‌ای، می‌تواند ما را برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ صحیح و اصلاح قوانین و دستورالعمل‌ها کمک کند.
 
بهرامی افزود: این کنفرانس، فرصت‌ مناسبی برای گردهمایی اساتید و صاحب‌نظران مهندسی ترافیک است و خروجی آن بر اساس هم‌اندیشی و ارتباط فی‌مابین مسئولان اجرایی در بخش‌های درون‌شهری و برون‌شهری و در حوزه مدیریت شهری‌، می‌تواند کاملاً اثربخش باشد.
 
وی با تأکید بر اینکه در این کنفرانس، شاهد طرح ایده‌های نوین در خصوص ارتقاء و رشد سطح مدیریت ترافیک در شهرهای مختلف کشور هستیم، گفت: با توجه به استقبال و شرکت ۲۷۰۰ نفر در این کنفرانس، امیدواریم شاهد هم‌افزایی‌های بیشتری در حوزه‌های تخصصی مرتبط با حمل و نقل در جهت نیل به ترافیک روان‌تر و ارتقای کیفی خدمات حمل و نقلی در سطح کشور باشیم.
 
معاون شهردار تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: امروزه مهم‌ترین دغدغه شهروندان و مدیریت شهری در کلان‌شهرهای ایران و جهان، موضوع حمل و نقل و ترافیک است و بر همین اساس، تصمیم گرفته‌ایم تا با استفاده از ظرفیت‌های علمی مانند آثار و نتایج این کنفرانس و تغییر نگرش به سمت هوشمندسازی، گام‌های مؤثری در مسیر رفع این دغدغه مشترک برداریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: