جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 اسفند 1401     
پایتخت به استقبال بهار می‌رود؛
تهرانی‌ها نقص و کاستی‌ها در نظافت شهر را چگونه گزارش دهند؟

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون هماهنگی و ارزیابی امورمناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندان تهرانی خواست تا هر گونه کاستی در مورد نظافت شهر را گزارش دهند.

مهدی هوشیار، معاون هماهنگی و ارزیابی امورمناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این مورد اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و عید نوروز، دو روز پایانی هر هفته برای نظافت، پاکسازی و شستشوی المانها، مبلمان شهری، معابر اصلی و فرعی شهر و بهبود وضعیت بزرگراه‌ها در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: باتوجه به اهمیت نظافت معابر اصلی و بزرگراهی شهر به عنوان شریان‌های اصلی ترددهای شهری و لزوم ارتقاء طرح نگهداشت شهر، با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه در دو روز پایانی هر هفته ضمن انجام رفت و روب و جمع آوری پسماند شهر و سایر رسالت های این سازمان، عملیات ویژه شامل رفت و روب و پاکسازی معابر اصلی و بزرگراهی و شستشوی المان‌های شهری انجام می شود.
 
وی با اشاره به انجام طرح مذکور در مناطق ۲۲گانه طی ۳ هفته گذشته تاکید کرد: در راستای حل معضلات موجود در حوزه نگهداشت شهر و رفع نیازها و کاستی های موجود درباره حفظ و نگهداری بهینه پایتخت، عملیات ویژه در دو بخش رنگ آمیزی، شستشو و به روز رسانی مخازن و تجهیزات رفت و روب شهر، صورت می‌گیرد.
 
مهدی هوشیار با تاکید بر اینکه نیروهای خدمات شهری این سازمان با تعامل مناطق به طور شبانه روزی اقدامات مربوط به رفت و روب شهر را انجام می دهند، گفت: طبق ابلاغ طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه به مناطق، عوامل خدمات شهری با به کارگیری حداکثری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب شامل جاروب بزرگراهی و همچنین جدول شوی و گاردریل شوی با شستشوی بزرگراه‌ها و احجام شهری؛ پایتخت را برای ورود بهار آماده می کنند.
 
وی با اشاره به حضور کارشناسان و ناظران این سازمان به صورت میدانی در مناطق و بازدیدهای متوالی از نحوه عملکرد تلاشگران این حوزه، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تسریع در اقدامات مدیریت شهری در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم از پارک خودرو در معابر اصلی و جنب مخازن خودداری کنند تا همکاران ما بتوانند در سریعترین زمان ممکن خدمات ارائه دهند.
 
 معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در انتها با تاکید بر اینکه حفظ نظافت سطح شهر با زیبایی بخشیدن به محیط پیرامون سبب ایجاد شادی، نشاط و آرامش روحی شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه نقص و کاستی در حوزه نظافت شهر از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران مسئولین شهری را مطلع کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: