جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 اسفند 1401     
تاکید استاندار تهران برپیگیری طرح‌های مسکن‌سازی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، استاندار تهران بر پیگیری مجدانه طرح‌های مسکن‌سازی تاکید و خاطرنشان کرد که تامین زیرساخت‌های طرح‌های مسکن باید در اولویت باشد.

 جلسه شورای‌ مسکن استان تهران به ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران و با حضور عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر اعضا برگزار شد. 
 
فخاری، استاندار تهران در این جلسه گفت: یکی از اهداف مهم شورا، بررسی واگذاری مسکن به متقاضیان واقعی باشد تا از عارضه دلال‌ها جلوگیری شود.
 
 وی در رابطه با مسکن ملی افزود: یکی از موضوعات مهم در مسئله مسکن تامین زیرساخت‌هاست که با توجه به رشد جمعیت و نیاز مبرم به توسعه مسکن‌های ملی، تمامی دستگاه‌ها در این زمینه وظایفی را بر عهده دارند و باید نقش خود را به درستی ایفا کنند. 
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید نسبت به تامین زیرساخت‌ها از جمله مدرسه، بیمارستان، کلانتری، آب و فاضلاب، برق، گاز و حمل و نقل و آینده‌نگری در اجرای این طرح‌ها، همچنین تأمین سرانه‌های عمومی اقدام شود. 
 
 فخاری تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی در حوزه مسکن باید به وظایف محوله به درستی عمل کنند و سهم خودشان را در این راه بشناسند تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: