جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 اسفند 1401     
شهردار تهران تاکید کرد
نوسازی علمی ساختمان‌ها، شرط آمادگی شهرها در برابر بلایای طبیعی

 به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران اعلام کرد که بهترین نوع آمادگی در مقابل بلایای طبیعی، پیشگیری است و ایجاد آمادگی در شهرها تنها با نوسازی ساختمان ها منطبق برقواعد علمی محقق خواهد شد.

علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه مانور هوایی با سناریوی زلزله هفت ریشتر در تهران گفت: از صبح امروز تاکنون که مانور زلزله آغاز شده است، مانور انتقال تجهیزات آتش نشانی در یک مرتبه و بعد از آن تمرین انتقال تجهیزات هلال احمر در دو مرحله برای سناریوی زلزله هفت ریشتری انجام شده است و بعد از آن نیز باید عملیات فرود از هلی کوپتر و غیره انجام شود.
 
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مانور امروز حضور افراد جوان در کنار افراد باتجربه است، گفت: امروز افراد قدیمی و کارکشته در این تمرین حضور دارند و افراد جوان نیز در کنار آنان کسب تجربه می کنند.
 
زاکانی با اشاره به که تاکنون مانور به خوبی پیش رفته و اهداف در نظر گرفته شده محقق شده است، اظهار کرد: امیدواریم هیچ وقت زلزله در هیچ کجای دنیا نیاید اما به هر حال باید برای مقابله با بلایای طبیعی آماده باشیم و بهترین نوع آمادگی نیز پیشگیری است و امیدواریم بتوانیم نوسازی ساختمان ها منطبق بر قواعد علمی باشد تا در صورت بروز حادثه خسارات کمتری را شاهد باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: