جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 اسفند 1401     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد
شنبه، گشایش ترافیکی در تقاطع‌های بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های کاج و گله

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از گشایش ترافیکی در تقاطع‌های بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های شهید زینعلی (کاج) و شهید پوررضا (گلها) همزمان با چهلمین رویداد "امید و افتخار" خبر داد.

عباس شعبانی با بیان اینکه همزمان با چهلمین رویداد "امید و افتخار" شاهد ۲ گشایش ترافیکی اثربخش در پهنه غرب پایتخت خواهیم بود، اظهار داشت: آیین بهره‌برداری از مسیرهای دسترسی تقاطع بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های شهید زینعلی(کاج) و شهید پوررضا (گلها) روز شنبه با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: با وجود آنکه پل کاج روی بزرگراه شهید همدانی در سال های گذشته زیر بار ترافیک رفته اما عدم وجود دسترسی‌های مورد نیاز، زمینه ساز گردش های اضافی و پیمودن مسافت های طولانی شده بود. این در حالی است که پل تقاطع خیابان گلها نیز تا سال‌ها پس از ساخت عرشه، هنوز از شیب‌راهه‌های ورودی و خروجی برخوردار نبود.
 
شعبانی تکمیل این ۲ تقاطع غیرهمسطح را با توجه به وجود نقاط جاذب سفر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران اقدامی اثربخش در تسهیل تردد شهروندان، کاهش گردش‌های اضافی و به تبع آن صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها معرفی و اضافه کرد: براساس بررسی‌های فنی صورت گرفته، زیربار رفتن مسیرهای دسترسی شرق به شمال، شمال به غرب و غرب به جنوب در تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج، کاهش ۲۵ کیلومتری طول سفرهای درون شهری را در پی خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: با تکمیل و گشایش تقاطع خیابان گلها، این خیابان از بن بست خارج شده و دسترسی‌های شمالی- جنوبی برای شهروندان  ساکن در این محدوده از منطقه ۲۲ تسهیل خواهد شد؛ امری که کاهش ۱۵ کیلومتری طول سفرهای درون شهری را در پی دارد.
 
 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بخش‌های مختلف تقاطع خیابان کاج را شامل دسترسی بزرگراه شهید همدانی شرق به خیابان کاج به طول ۳۰۰ متر، دسترسی خیابان کاج به بزرگراه شهید همدانی غرب به طول ۳۰۰ متر، دسترسی بزرگراه شهید همدانی غرب به خیابان کاج جنوب به طول ۵۰۰ متر و دوربرگردان شمال به شمال خیابان کاج به طول ۱۵۰ متر خواند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: