جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 اسفند 1401     
توکلی‌زاده در سی و هشتمین رویداد امید و افتخار؛
بسیاری از مشکلات تهران با استفاده از ظرفیت نخبگان برطرف می‌شود

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: چگالی نخبگی تهران اگر وارد عرصه کار شود می تواند خیلی از معضلات تهران را حل کند.

محمد امین توکلی زاده در آیین بهره برداری از ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۳ و افتتاح پروژه های منطقه ۱۱ که عصر روز گذشته- سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱- در سی و هشتمین رویداد امید و افتخار به میزبانی منطقه ۳ برگزار شد، اظهار کرد: به ایستگاه سی و هشتم امید و افتخار رسیدیم و فضای خوبی در شهر بعد از آن شنبه تاریخی حاکم شده است، شنبه‌ای که مردم نقش و وظیفه خود را در اعلی درجه خود انجام دادند.
 
وی با بیان اینکه همه حوزه ها و معاونت ها در رویداد امید و افتخار پروژه دارند و در خدمت مردم هستند، افزود: باید از منطقه ۳ تشکر کنیم که از زمان پویش قرار خدمت که ۱۴ ماه پیش در این منطقه برگزار شد، در عرض این مدت همه مصوبات قرار خدمت را محقق و اجرایی کردند.
 
توکلی زاده با بیان این مطلب که در سراسر مناطق ۲۲ گانه و محلات تهران این اتفاقات و افتتاح ها در حال انجام است، ادامه داد: سال گذشته ماموریت نوروز ملل را به منطقه ۳ واگذار کردیم که خیلی خوب بوستان ملت و سایر بوستان ها را برای این کار اماده کردند و نوروزگاه های اقوام را به صورت کامل پوشش دادند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در کنار توجه به کالبد شهر موضوعات‌ روح و جان شهر نیز مهم است، اضافه کرد: در این ایام با دو محور "سبک زندگی ایرانی - اسلامی" و بحث "هویت" در حوزه های رخدادی و زیرساختی سعی کردیم برنامه ها را جلو ببریم؛ بر همین اساس مسابقات قهرمان شهر را برگزار کردیم که حدود ۷۰۰ هزار نفر از شهروندان در ۱۶ رشته در آن شرکت کردند و این روزها به اختتامیه آن نزدیک می شویم، همچنین برای اولین بار رقابت های بازیهای الکترونیک با کمک فدراسیون تخصصی آن در تهران راه اندازی شد؛ از آنجا که قریب ۳۰ میلیون نوجوان و جوان در کشور در این حوزه در حال بازی هستند، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بازی های الکترونیکی در تهران پیشنهاد شد که حدود ۶ هزار نفر در آن مشارکت داشتند و قهرمان جهان این رشته نیز در آن شرکت کرد که البته قهرمان نشد و به رتبه دوم رسید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: چگالی نخبگی تهران اگر وارد عرصه کار شود می تواند خیلی از معضلات تهران را حل کند؛ تهران ۳۰ هزار شهید و بیشترین مراکز دانشگاهی، کتابخانه، مسجد و مدرسه را دارد. اگر از این فرصت استفاده درست داشته باشیم می توانیم روح این شهر را متحول کنیم.
 
در پایان این مراسم نیز از چند خانواده شهید، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: