جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 اسفند 1401     
تداوم مسمومیت دانش آموزان بروجردی

 بروجرد - ایرنا - مسمومیت سریالی دانش آموزان بروجردی که از سه شنبه دوم اسفندماه در دبیرستان دخترانه احمدیه این شهر آغاز شده بود امروز پس از چندین روز به مدارسی دیگر و از جمله به مدرسه پسرانه خیام بروجرد سرایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا اولین بار مسمومیت دختران دبیرستانی مدرسه احمدیه بروجرد رقم خورد که از دوم اسفند آغاز شد و این مسمومیت در ۲ روز دیگر نیز تکرار شد بطوریکه در تاریخ شنبه ششم اسفند ماه دختران دبیرستانی این مدرسه برای بار سوم دچار علایمی از مسمومیت شدند و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

تداوم مسمومیت دانش آموزان بروجردی
 
پس از تعطیلی دبیرستان احمدیه بروجرد به منظور ابعاد دقیق این اتفاق در دبیرستان ۱۵ خرداد بروجرد در تاریخ یکشنبه هفتم اسفند تعدادی از دانش آموزان دچار علایمی از مسمومیت شدند و با حضور مسوولان شهرستان در این دبیرستان آمبولانس های اورژانس حاضر شدند و دانش اموزان را به بیمارستان منتقل کردند.
 
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در این خصوص به خبرنگاران گفت: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان ۱۵ خرداد بروجرد با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که با علائم سرگیجه و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند.
 
مسلم مرادی بیان کرد: علت قطعی مسمومیت دانش‌آموزان توسط گروه‌های متخصص با در نظر گرفتن ابعاد مختلف در حال بررسی است و به محض مشخص شدن، به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
امروز هشتم اسفند مسمومیت دانش‌آموزان به سومین مدرسه بروجرد رسید؛ این بار مدرسه پسرانه خیام دچار این حادثه شد .
 
مهدی غیبی رییس اورژانس لرستان ضمن تایید تداوم مسمویت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد اظهار داشت: امروز نیز گزارش مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه خیام داشتیم.
 
طی روزهای گذشته و تکرار مسمومیت در مدارس بروجرد مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا از فضای مدرسه حاکی از نگرانی برخی از دانش آموزان بود.
 
والدین برخی از دانش آموزان نیز با نگرانی به مدرسه مراجعه می کردند و خواستار رسیدگی مسوولان به این موضوع بودند.
 
امروز اما پس از دامنه دار تر شدن این مسمومیت ها و تکرار آن در تعداد مدارس بیشتری دراین شهر از جمله مدرسه خیام، حافظیه و مهرگان برخی والدین در تایم بعداز ظهر مانع از رفتن فرزندان شان به مدارس شده اند.
 
اطلاع رسانی موضوع مسمومیت دانش آموزان بروجردی بر عهده فرماندار گذاشته شده است و فرماندار بروجرد نیز تاکید دارد که اطلاعات و اخبار از طریق فرمانداری منتشر شود لذا خبرهایی که به نقل از منابع آگاه در رسانه ها و فضای مجازی پخش می شود مورد تایید نیست. قرار است فرماندار عصر امروز با رسانه ها در این خصوص گفتگو کرده و اطلاع رسانی صورت گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: