جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 اسفند 1401     
اجرای پویش همراهان ایمن

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون سازمان راهداری از آماده باش بیش از ۱۶ هزار نفر از نیروهای این سازمان برای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ قنبری، نماینده معاونت عملیات فراجا در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی ویژه نوروز که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: طرح ترافیکی و انتظامی نوروز ۱۴۰۲ آماده شده است و نیروهای کمکی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی تعلق خواهد گرفت و توجه ویژه‌ای به تقویت پلیس راهور در ایام نوروز از سوی انتظامی کشور شده است.
 
شرفی، معاون سازمان راهداری نیز در این جلسه، گفت: امسال در ۱۰۰ نقطه پویش همراهان ایمن را برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه ما نیز پیش بینی افزایش اقامت در چادرهای مسافرتی را در نوروز امسال داریم، گفت: در همین راستا نیز تاکید کردیم تا ۱۵۰ باب راهدارخانه ما ظرفیت‌های پذیرایی از مسافران را ایجاد کرده و سرویس‌های بهداشتی را در اختیار آنان قرار دهد.
 
وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نیروی راهداری و ۴۰۰۰ نیرو در حوزه حمل و نقل برای ایام نوروز در آماده باش هستند، گفت: مجموعا ۱۶ هزار نفر درگیر اجرای طرح نوروزی بوده و ۲۶۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز برای این منظور اختصاص یافته است.
 
شرفی از پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پیش بینی ما افزایش سفر به خصوص با ناوگان شخصی است. در همین راستا نیز آشکارسازی نقاط حادثه خیز را آغاز کردیم و از بیست و چهارم نیز طرح ما شروع خواهد شد.
 
در ادامه این جلسه نماینده سازمان مدیریت بحران کشور نیز از آماده‌باش این سازمان برای مواجهه با حوادث فصل بهار و بارش‌ها خبر داد و گفت: ابلاغیه مدیریت بحران همه‌ساله در این خصوص صادر می‌شود. همچنین لازم است که طرحی ویژه برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا شود.
 
نماینده کانون ایرانگردی و جهانگردی هم اعلام کرد که ۱۳۰۰ دستگاه خودرو امدادی، ۵۰ کانکس و ۱۶۰۰ امدادگر در این ایام نوروز ۱۴۰۲ در سراسر کشور فعال خواهند بود.
 
نمایندگان امدادخودروایران و سایپا هم تمهیدات سازمان‌های متبوع خود را شرح داده و از آمادگی برای نوروز ۱۴۰۲ خبر دادند.
 
کسایی، نماینده بیمه مرکزی هم گفت که مطابق مقررات در ایام تعطیلات نوروزی شعب کشیک بیمه فعال است و نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام خواهند کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: