جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 اسفند 1401     
رد پای افراطی‌گرایان در مسمومیت دانش‌آموزان

 روزنامه اطلاعات نوشت: خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.

روزنامه اطلاعات احتمال عمدی بودن مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه را مطرح و دو طیف اپوزیسیون و افراط‌گرایان داخلی را متهمان احتمالی این واقعه معرفی کرده است.
 
به گزارش اطلاعات، استمرار و تعدد مسمومیت‌ها در مدارس طی سه ماه گذشته، مؤید آن است که این حوادث نمی‌توانند اتفاقی باشند و به احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازماندهی‌شده و با کارگردانی اتاق فکر و معطوف به اهدافی مشخص است.
 
در ادامه این مطلب آمده است: عطف به وضعیت کشور طی ماه‌های اخیر، اگر این اتفاقات همانگونه که احتمالش رفته، عمدی بوده باشد، باید دید چه کسانی از این وضعیت سود می‌برند؟ انگشت اتهام را به سمت دو طیف که از شرایط بحرانی کشور منتفع می‌شوند و دو روی یک سکه‌اند، می‌توان نشانه گرفت:نخست؛ نفوذی‌های اپوزیسیون برانداز در داخل کشور. دوم؛ افراط‌گرایان داخلی: خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت. 
 
اطلاعات در پایان تاکید کرده است با توجه به آثار منفی چنین اتفاقاتی و تعلل در بررسی‌های سریع اولیه، ورود جدی و قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضروری است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: