جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 اسفند 1401     
لیکود درحال فروپاشی است

براساس نتایج یک نظرسنجی محبوبیت ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی کاهش یافته است و حزب حاکم لیکود درحال فروپاشی است.
 
لیکود درحال فروپاشی است
 
به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو نوشت: در سایه تصویب قوانین به اصطلاح «اصلاحات قضایی» تغییر دراماتیکی در روابط گروه‌های سیاسی وجود دارد. درصورتی که انتخابات کنست (پارلمانی) امروز برگزار شود تحولی در نتایج رخ می‌دهد. احزاب ائتلاف حاکم تنها به ۵۵ کرسی دست خواهند یافت درحالی که احزاب مخالف به ۶۵ کرسی دست می‌یابند. این آمار براساس نتایج نظرسنجی است که طی روزهای اخیر توسط مرکز «پانلز پولتکس» انجام شده است.
 
براساس نتایج نظرسنجی حزب «آینده‌ای هست» به ریاست یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون به ۲۷ کرسی، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ۲۶ کرسی و ائتلاف بنی گانتس، گدعون ساعر و گادی آیزنکوت به ۱۹ کرسی دست خواهند یافت.
 
روزنامه معاریو نوشت: ۴۳ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که باید تصویب قوانین به عنوان شرطی برای مذاکره برای حل بحران در اسرائیل متوقف شود. اما ۴۲ درصد معتقدند که حتی اگر تصویب قوانین ادامه پیدا کند مذاکرات باید برگزار شود. ۶۷ درصد معتقدند که شکاف اجتماعی اسرائیل درباره اصلاحات قضایی گسترش خواهد یافت و این مساله‌ای است که موجب اعتراضات گسترده در اسرائیل شده است. از همین جا هشدارها و نگرانی‌هایی درباره روند «ترور سیاسی» آغاز شده است. این سناریویی است که دستگاه‌های امنیتی اسرائیل برای آن آماده می‌شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: