جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 اسفند 1401     
دولت و وزارت صمت با تعدد تصمیمات خود روح و روان مردم را به بازی گرفته اند

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف دولت در صنعت خودرو انتقاد کرد و گفت: دولت و وزارت صمت با تعدد تصمیمات خود در صنعت خودرو روح و روان مردم را به بازی گرفته اند به طوریکه جوانان نمی توانند برنامه ریزی درستی برای خرید خودرو داشته باشند.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عملکرد ضعیف دولت در صنعت خودرو انتقاد کرد و گفت: دولت و وزارت صمت با تعدد تصمیمات خود در صنعت خودرو روح و روان مردم را به بازی گرفته اند به طوریکه جوانان نمی توانند برنامه ریزی درستی برای خرید خودرو داشته باشند.
 
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت تصریح کرد: متاسفانه دولت سیزدهم به دلیل نداشتن طرح و برنامه ای منسجم در همه حوزه ها از جمله صنعت خودرو آسیب جدی به مردم و کشور وارد کرده است.
 
وی با صراحت بیان کرد: دولت برخلاف شعارهای خود مبنی بر عدالت محوری و انقلابی بودن عملکردی ضعیف داشته و متاسفانه حاضر به مشورت با مجلس نیست.
 
نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی همچنین از عملکرد ضعیف دولت در صنعت خودرو انتقاد کرد و گفت: دولت و وزارت صمت در حوزه خودرو نیز با تعدد تصمیمات خود روح و روان مردم را به بازی گرفته و یک روز خودرو را در بورس عرضه کرده و روز دیگر قرعه کشی می کنند و این موضوع باعث شده جوانان نتوانند برنامه ریزی درستی برای خرید خودرو داشته باشند و از این جهت نگران اثرات روحی و روانی این بی ثباتی های اقتصادی و عدم برنامه ریزی پایدار در جامعه هستیم.
 
قطب آبادی با اشاره به عدم همخوانی بودجه 1402 با واقعیات جامعه اضافه کرد: قطعا سال آینده چه در حوزه خودرو و چه سایر عرصه ها با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود و امیدواریم دولت با تعمق و تفکر بیشتری به بودجه سال آینده نگاه کند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اداره امور کشور با ارایه آمار و گزارش های غلط محقق نمی شود و باید با جامعه صادق بود، خاطرنشان کرد: اگر دولت دلسوز مردم و انقلاب است می بایست فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داده و منتقدین را دلسوز مردم و نظام بداند نه اینکه با انگ و برچسب وحدت نظام که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را زیر سوال ببرند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: