جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 اسفند 1401     
جزئیات تازه از جنایت هولناک نیاوران

 همشهری: مردی که در جریان تیراندازی به‌سوی برادرش در نیاوران او را مجروح کرده بود، پیش از این تیراندازی دست به ارتکاب جنایتی هولناک زده بود.

 ظهر سه‌شنبه به پلیس گزارش شد که مردی ۶۰ساله در نیاوران از ناحیه پشت سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پیکر خونین وی در خیابان افتاده است.

جزئیات تازه از جنایت هولناک نیاوران
 
این مرد برای درمان به بیمارستان منتقل شد و مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته، متوجه شدند که عامل تیراندازی، برادر او بوده است. تحقیقات نشان می‌داد که مرد تیرانداز، صبح روز حادثه به آپارتمان برادرش رفته و پس از صرف صبحانه همراه هم از ساختمان خارج شدند. درحالی‌که یکی از برادرها در خیابان منتظر ایستاده بود، ‌برادر دیگر سوار  خودروی 207خود شد و همان لحظه به‌سوی برادرش گلوله‌ای شلیک کرد که به پشت سر او اصابت کرد. زمانی که مرد مجروح خون آلود نقش بر زمین شد، ‌مرد مسلح با ماشین وی را چندین بار زیر گرفت و از صحنه گریخت. مرد زخمی نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما دچار مرگ مغزی شد.
 
کارآگاهان پلیس برای کشف انگیزه متهم از حمله به برادرش به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه یک ساعت بعد، گزارش حادثه‌ای مرگبار به تیم جنایی اعلام شد. زنی باردار در خانه‌اش به قتل رسیده بود و کسی که خبر این جنایت را به پلیس اعلام کرده بود، سرایدار ساختمان بود. وقتی مأموران راهی محل حادثه شدند، سرایدار ساختمان که وحشتزده بود گفت: لحظاتی پیش مردی که به همراه همسرش در این ساختمان زندگی می‌کنند، با من تماس گرفت و گفت: حال همسرش خوب نیست. او مدعی شد که خودش در خانه نیست و از من خواست که به کمک همسرش بروم. وقتی به مقابل آپارتمان آنها رفتم، در نیمه‌باز بود. وارد که شدم با جسد    خونین زن باردار مواجه شده و پلیس را خبر کردم.
 
تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت که آپارتمانی حوالی دیباجی تهران بود، متوجه شدند که زن جوان از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است. خیلی زود معلوم شد که این زن، همسر همان مردی است که ساعتی قبل در نیاوران به برادرش شلیک کرده و با ماشین از روی او رد شده بود. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد، مرد خشمگین ابتدا ساعت 8صبح همسر باردارش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس سوار بر خودروی 207خود شده و به سمت محل زندگی برادرش حرکت و به جان وی سوء قصد کرده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که 2برادر شرکت و کارخانه فولاد داشته و وضع مالی خوبی داشتند. در این شرایط تحقیقات برای بازداشت متهم به قتل ادامه دارد تا انگیزه وی از قتل همسرش و سوء قصد به جان برادرش فاش شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: